פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
טל שר שלום | 00:06  01/11/09
שלום! קודם כל, אני מקווה שהגעתי למקום הנכון בשאלתי, אנסה בכל זאת. אני מעוניינת לנסות לקבל מלגת הצטיינות. ממוצע הבגרות המותאום שלי הוא 111-114 (תלוי באיזו אוניברסיטה. בת"א לדוגמא יצא 113.69) ציון הפסיכומטרי שלי הוא 685. שאלתי היא האם יש לי סיכוי לקבל מלגת הצטיינות בכלל, ובפרט אם אלך ללמוד מקצועות יחסית מבוקשים כמו ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה או קלינאות תקשורת? ניסיתי להיעזר בכלים השונים לאתרי מלגות, כולל באתר הזה אך לא קיבלתי מענה... תודה רבה!
אופיר שלו | 16:58  04/11/09
טל שלום, אתקשה לתת לך מענה מדוייק, אלא להפנות אותך ישירות לדיקאני הפקולטות המעניינות אותך. סט הקרטיריונים של הזכאים משתנה ממוסד למוסד ומשנה לשנה בהתאם ביקושים. ממליץ לסמן את המוסדות והפקולטות הנראות לך וללכת לבחון הנושא עם הדיקאנים של אותם פקולטות.
שלומית | 12:13  13/04/10
היי טל... קודם כל אני חייבת לציין שיש לך ציונים מעולים והם באמת פותחים בפנייך דלתות למלגות. אני בניסיוני יכולה לספר לך על הזדמנות שאת יכולה לזכות בה בזכות הציונים שלך וזה פרויקט עתידים: שזה פרויקט המיועד למצטיינים המעוניינים בלימודים במוסד להשכלה גבוהה אך לא יכולים להרשות לעצמם, והם מתגוררים באזורי הפריפריה, עם פסיכומטרי לפחות 600 ולך יש 685 אני רואה: פרויקט הזה לא רק יתן לך מלגה חודשית ע"ס 1500 אלא הרבה יותר מזה- מימון מלא של כל התואר שלך, מחשב נייד, ועבודה בחברה מובילה בתעשייה. אני הייתי במצב שלך לפני כשנה עד פרויקט זה אימץ אותי ואני סטודנטית שנה א' להנדסה אזרחית שזה התחום המבוקש ביותר בתעשייה בכלל ובפרויקט בפרט במרכז האוניברסיטאי אריאל שזה המוסד שיש בו את האחוז הכי גבוה של המאומצים בפרויקט עתידים. אני מציעה לך בחום לבדוק את העניין בייחוד לימודים במרכז האוניברסיטאי שזה קלף חזק לכניסה לפרויקט עתידים. בהצלחה טל.
סגור