פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
ענת | 08:43  18/11/08
אופיר שלום, אני מתחילה ללמוד אדריכלות במסלול של 5 שנים ב"משרה מלאה". אני אצטרך להשתמש בהלוואות גם מפני שלהוריי אין אפשרות לעזור לי. מהיכן להלוות, ISL או הבנקים? האם אני יכולה להלוות מכל בנק גם אם אינני חברה בו? האם להלוות רק לשנה אחת (שכ"ל ומחייה) או לכל התואר?
אופיר שלו | 17:36  19/11/08
ענת שלום, ראשית אני ממליץ לקחת הלוואה רק בעבור שנת לימודים אחת ולא לכל התואר. אינך יודעת באם אכן זהו המסלול בו תתמידי לאורך שנים ואולי מצבך הכלכלי בעתיד גם יאפשר לך לצמצם לקיחת ההלוואות. חבל שתתחייבי היום על סכומים שאינך מחוייבת עדיין לשלמם. לגבי המימון, כל בנק ישמח להעמיד מימון לסטודנט בתחילת דרכו, שווה להשוות ובבנק עם התנאים הטובים ביותר לקרחת המימון. כמובן שאופציית המימון החוץ בנקאי גם עומדת לרשותך. בכל אופן מומלץ להשוות האלטרנטיבות.
סגור