פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
לי | 11:13  18/01/07
שלום, ברצוני לברר האם ניתן לעשות הסבה לתחום הפיננסי אם אלמד תואר שני מנע"ס- מימון? או אם אשלב יחד עם לימודים לייעוץ השקעות? (אין לי תואר ראשון מתחום כלכלה/רו"ח/ מנע"ס). שאלתי מתייחסת לגבי הסיכויי שלי להשתלב בעבודה אחרי לימודים אלו ללא תואר ראשון בתחום פיננסי? אשמח לשמוע את דעתך ואם אתה סבור שהשתלבות תהיה קשה אשמח לשמוע כיצד אוכל להשתלב (מה כדאי ללמוד) תודה מראש
אופיר שלו | 16:20  18/01/07
לי שלום, החלטה על כיוון לימודים היא מאוד אינדיבידואלית וחשוב שתדעי באם הכיוון אכן מעניין אותך. רוב המוסדות בהם לומדים MBA סטודנטים שלא מהתחום ( כלכלה, חשבונאות, מנה"ס) משלימים לסטודנטים את החומרים הנדרשים ללימודים. מבחינת סיכוייך להשתלבות בעבודה בתחום הם לא נחותים לעומת אלו שלמדו התחום. הקובע הוא הניסיון. בכדי להרגיש האם זהו אכן הכיוון תוכלי גם לפנות להכשרה קצרה בתחום ההשקעות ( חלקן אפילו ללא תשלום) ותראי האם מדבר אלייך. בהצלחה.
סגור