פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
רובי | 12:45  21/12/11
אז ככה אני עכשיו לומד שנה ב סמסטר א בהנדסת מכונות בסמי שמעון בב"ש העניין הוא שאני ממש מתלבט בין להמשיך במכונות החל מסמטר הבא או לעבור להנדסת בניין. האם זה נכון שמהנדס מכונות יכול לעבוד כמהנדס בניין? מה תכליתו של מהנדס מכונות בעבודה עצמה? רציתי לדעת גם אם אסיים בהנדסת מכונות מהו הסיכויי תכלס להגיע למשרה לא משעממת שזה מבחנתי לא להיות מופקד על איזה תהליך ייצור אלא משהו מעניין כמו למשל תחום המזלטי"ם. להיות ריאלי עם תואר ממכללה מה הם הסיכווים למשרה מעניינת? זהו הלבט שלי אם ללכת לבניין ששם התפקיד הוא מוגדר מראש. רציתי לדעת מהם האפשרויות ללימודי תואר שני מהנדסת מכונות ומהם האפשרויות להמשך מהנדסת בניין?
שרון מויאל | 12:01  18/01/12
שלום רב, הנדסת מכונות הינה תחום בו מוקנות לבוגרים יכולות לשלב בין מספר תחומי הנדסה. לימודי הנדסת מכונות במכללה מקנים ידע בסיס לצד ידע מעמיק במקצועות של הנדסת המכונות המודרנית וכוללים התמחות במיקרו מערכות. לשאלתך, מהנדס בניין לא יכול לשמש כמהנדס מכונות וההיפך, אלו שני תחומים שונים. מהנדס בניין עוסק במבנים(יציבות, שיקולי משקל, עמידות וכו..) ומהנדס מכונות עוסק ביישומים בתעשייה. המכללה שלנו עובדת בשיתוף עם התעשייה ואת פרויקט הגמר לרוב משלבים הסטודנטים עם התעשייה וממשיכים לאחר הפרויקט את עבודתם בתעשייה. השאלה מה מעניין אותך? נשמח לענות על כל שאלה במרכז יעוץ ורישום: 02-6588000. תודה
סגור