פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
א' | 02:09  03/02/11
שלום, אני כבר רוצה להירשם לאוניברסיטה ומאוד מתעניינת בהנדסת סביבה בטכניון. משיחה שהייתה לי עם מזיכרת הפקולטה נאמר לי כי הבוגרים כלל לא מתקשים למצוא עבודה ושזה תחום שמתפתח ומתחזק מיום ליום. אני נוטה להאמין למה שנאמר כי המזכירה אכן נשמעה לי אמינה.. ולא נשמע כאילו היא ניסתה ל"למכור" לי את המקצוע. האם זה נכון? כי במקביל נשמעות קריאות שזה מקצוע ספציפי מדי.. ובנוסף שהוא לא חזק בישראל, אבל כן מקצוע ריווחי מאוד בארה"ב, קנדה וכו'. אני מאוד חוששת ללכת ללמוד את זה. מה דעתכם בנושא? תודה.
שלום, כדי להרגיע את חששותייך הייתי ממליצה לך לבדוק שני דברים עיקריים: הראשון: תפתחי עיתוני דרושים ותבדקי מה מידת הביקוש לעבודה בתחום זה. השני: תבדקי מול מזכירת הפקולטה מהי סטיסטיקת הבוגרים של המחלקה הנ"ל שהשתלבו בעבודות בשוק- בארץ או בחול- ובאילו מקומות. לפי מה שידוע לי התחום הנ"ל מאוד מבוקש, זה תחום מאוד דינמי ותמיד יש דרישה למהנדסים אלו ובעיקר בימים אלו המון בהצלחה רלי
סגור