פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
יואב | 15:56  31/08/10
שלום , אני הנדסאי אלקטרוניקה ולאחרונה קיבלתי מידע על תואר ראשון בניהול תעשייתי בספיר לפי מה שהבנתי כעיקרון זה לימודים כמו של מהנדס תעשיה וניהול רק שזה BA ואני מבקל עוד נקודות זכות כיוון ההנדסאי שביידי אני מעוניין לשמוע עצות מבוגרים של המסלול הזה ובכלל כל עזרה שתוכל לעזור לי להגיע להחלטה אם בתהליך מציאת עבודה לאחר סיום התואר והאם כדאי בכלל ?
שמיר שני | 13:24  02/09/10
יואב שלום, אכן קיים תואר ראשון בניהול תעשייתי במכללה האקדמית ספיר. תואר זה למיטב ידיעתי מתפרס על פני 3 שנים (כולל סמסטר קיץ). איני מכירה באופן אישי את המסלול אך מתכני התואר עולה כי קיימים קורסים חופפים לקורסי הנלמדים במסגרת תואר בהנדסת תעשייה וניהול אך יחד עם זאת הבסיס המתמטי הנלמד שונה ועל כן התואר אינו תואר במדעים מדויקיים (אכן כמו שציינת הינו BA ולא BSc). גם במסגרת לימודי תואר ראשון בהנדסה ישנה הכרה בלימודים קודמים מעצם היותך הנדסאי. על כן, הייתי ממליצה לך לנזסות ולשוחח עם בוגרים משני התחומים ההלו על מנת לשמוע מהם על התרשמותם ואז להחליט באיזה מסלול לבחור. אם מעניין אותך לשמוע יותר על הנדסת תעשייה וניהול, נשמח להרחיב - 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה, שני
סגור