פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
טלי | 21:14  06/08/10
שאלתי היא, במה אפשר לעבוד אחרי לימודי הנדסת תוכנה חוץ מתוכנה, ואיפה אפשר לעבוד חוץ מהיי-טק? עוד שאלה, האם לנשים כדאי ללמוד תחום זה? שמעתי שקשה מאוד לאישה למצוא עבודה בתחום זה, כמעט בלתי אפשרי, האם זה נכון?
שמיר שני | 11:25  08/08/10
טלי שלום, חשוב לציין שמאחר ותחום התוכנה ופיתוחה הינו תחום שרלוונטי כמעט לכל תחומי החיים שלנו כיום מאחר וכמעט כל מוסד/חברה/גוף מתופעל על ידי מערכות מחשוביות - כמובן שניתן למצוא עבודה לא רק בחברות ההיי-טק אלא בגופים רבים ובהתאם גם לתחום העניין שלך - ישנם אנשים שמעניין אותם לעבוד בתחום התוכנה שמתקשר לציוד רפואי למשל או פיתוח משחקי מחשב/ ענך הבנקאות - כלומר אלו רק מקצת הדוגמאות על מנת להמחיש כי מהנדסי תוכנה אכן יכולים להשתלב גם מחוץ לחברות ההי-טק. הייתי ממליצה לך לעיין במודעות דרושים בעצמך על מנת להתרשם ואף לשוחח עם בוגרים שלמדו את התחום. בנוגע לשנים בתחום זה - בשנים האחרונות חלה אצלנו (במכללה האקדמית להנדסה ירושלים) עלייה משמעותית באחוז הנשים הלומדות את מקצועות ההנדסה בכלל וגם בתוכנה בפרט. ישנן נשים לא מעטות שלומדות את התחום ורובן משתלבות בשוק העבודה עם סיום התואר (למעלה מ-85% מבוגרי המכללה השתלבו במקצועות התוכנה לאחר סיום התואר). נשמח להרחיב ולפרט יותר באם תהיי מעוניינת ליצור קשר 02-6588000 שלוחה 1. בהצלחה רבה, שני
סגור