פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
אלעד | 14:31  12/04/10
אני מתלבט בין הנדסת חשמל, הנדסת מחשבים ומדעי המחשב. למעשה אני לא יודע מה הכיוון שמתאים לי יותר- החומרה או התוכנה. גם לגבי אופי העבודה - לא ברור לי מה אופי העבודה בתוכנה\חומרה, מה יתאים לי יותר , ולכן איני יודע באיזה תחום לבחור. .חשבתי על הנדסת מחשבים שזה שילוב של הדברים, ובהמשך אוכל לבחור במה לעסוק, הנדסת מחשבים ההתעסקות היא יותר בחומרה או בתכנה? איך אוכל לדעת באיזה תחום לבחור?
שמיר שני | 09:50  13/04/10
אלעד שלום, שלושת התחומים שציינת אכן קרובים זה לזה אך יחד עם זאת גם נבדלים. זאת מאחר והם למעשה נמצאים על מעין רצף: הנדסת חשמל/אלקטרוניקה מתעסק יותר ברכיבי החומרה, הנדסת מחשבים משלב את החומרה יחד עם התוכנה כאשר מהנדס תוכנה עוסק בפיתוח תוכנות ואפליקציות מיחשוביות. כאשר הנדסת מחשבים באמת משלבת במהלך הלימודים קורסים המוכוונים יותר לאלקטרוניקה וקורסים העוסקים בפיתוח תוכנה כאשר הידע איתו יוצא מהנדס מחשבים מגוון ומאפשר השתלבות בשוק התעסוקה במגוון רחב של תחומים. הייתי ממליצה לך להגיע לפגישות הסבר וייעוץ על מנת לשמוע בצורה מעמיקה יותר על ההבדלים ולפי זה גם לבחור מה מתאים לך יותר. בהצלחה, שני
סגור