פורום לימודי הנדסה

בהנהלת: שרון מויאל  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום בנושא הנדסה ומדעים, מקצועות ההנדסה, התמחויות בלימודי הנדסה, השמה, לימודים והשתלבות בהיי-טק, תנאי קבלה, היכן לומדים, סוגי תארים, השלמה מהנדסאים למהנדסים, משך זמן הלימודים.
 
שרון מויאל

שרון מויאל מנהלת מרכז ייעוץ ורישום בעזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

 
שלום , אני ממש ממש מתלבט בין 2 תארים שקשה לי להבדיל בניהם . הכיוון שלי בחיים הוא תחום התקשורת ואני מתלבט האם ללמוד הנדסת מערכות תקשורת או הנדסת חשמל ומחשבים ולהתמחות בתקשורת? מה יותר טוב? מה יתן לי "יוקרה"? האם בשניהם לומדים את אותם קורסים בתקשורת? או שבאחד מהם מרחיבים יותר? המסלולים שניהם באוניברסטית בן גוריון . אודה לעזרתכם! תודה, דותן .
מנהלת הפורום | 13:05  24/09/09
ראשית, אני ממליצה שתיכנס לאתר של אוניברסיטת בן גוריון ותבדוק לעומק את תכנית הלימודים כולל רשימת הקורסים בשני המסלולים לגביהם אתה מתלבט – הנדסת חשמל והנדסת מחשבים. שנית – בדוק מתי האוניברסיטה מקיימת ימים פתוחים, וחשוב ביותר שתגיע במסגרת היום הפתוח לשם – תוכל לשאול את כל השאלות במקום ולקבל תשובה מראשי החוגים ישירות. לגבי "יוקרה" – היא נרכשת עם השנים ועם מסלול התעסוקה שתבחר לעצמך. חשוב שתבחר מסלול שתוכל לדבוק בו לאורך שנים ולהתפתח בו. גם אם משהוא יוקרתי יותר, אין זה אומר שזה המסלול המתאים לך. ככל שהנושא יהיה קרוב יותר אליך ויעניין אותך יותר – תוכל להתקדם בו יותר בקלות ולזכות ב"יוקרה מקצועית" באופן אישי.
סגור