פורום מערכות מידע

בהנהלת: ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מערכות מידע, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי

ד"ר אילן (דניאל'ס) רחימי הוא ראש ההתמחות לניתוח מערכות מידע בקריה האקדמית אונו. מעבר לתפקידו זה הוא שימש במגוון תפקידים כמו גם כחבר נשיאות לשכת מנתחי מערכות המידע וחבר הוועדות המקצועיות בלשכה. ד"ר רחימי, הוא בעל תואר ראשון מהמכללה למנהל, בעל תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ותואר שלישי במערכות מידע מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה.

 
שלום לכולם, אני בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מזה כשנתיים. לא הצלחתי למצוא עבודה בתחום עד כה. כעת, איני יודע מה לעשות אני ממש מרגיש שלמדתי לחינם. חשבתי על להמשיך לתואר שני בתחום חדש בארץ (נלמד בבר אילן) בשם: תואר שני במתמטיקה פיננסית - M.SC בפקולטה למדעים מדוייקים. התחום הוא חדש בארץ, אין לדעת מה יהיה איתו האם יהיה ביקוש או לאו. לכן אני די חושש, שמא אלך לזה ולא אצליח למצוא עבודה. האם תוכל/ו להמליץ לי מה עליי לעשות כעת? אני די מיואש מהמצב. אשמח לתשובות אובייקטיביות ככל שניתן. אציין רק, כי אני כבר בן 28. תודה רבה לכל העונים.
ערן שלום, אני מניח שאם למדת תואר בכלכלה ומינהל עסקים מתוך אוריינצטיה כלשהי לתחום. לא ברור מדבריך אם מיצית את חיפוש העבודה בתחום לימודיך , אבל מה שבטוח שלהמשיך ללימודי תואר שני לא יפתור את בעייתך התעסוקתית ! מה גם שהתואר ומה שתוכל להפיק ממנו הוא בבחינת נעלם גדול עבורך. הייתי מציע לך שלא לוותר כל כך בקלות על התואר שהשגת בעמל רב (במיוחד שיש לבוגרים שלו ביקוש די קשיח בשוק העבודה הישראלי). הייתי מציע לך לפנות לייעוץ תעסוקתי (הקלדה בגוגל של צמד המילים ייעוץ תעסוקתי תביא בפניך תוצאות רבות של ארגונים המספקים שירות זה) ולקבל הכוונה וליווי צמודים יותר שיאפשרו לך למצוא עבודה בתחום לימודיך או לפחות להכווין אותך לעבר התחום לו אתה מתאים. בהצלחה, עמית מאיר
סגור