פורום לימודי משפטים

בהנהלת: מנהל פורום לימודי משפטים  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום משפטים יענה על שאלות ולבטים שונים בדרך אל התואר: מדוע ללמוד לימודי משפט? אילו שילובים ניתן לשלב עם לימודי משפטים? מה לומדים בלימודי המשפטים? האם עדיף תואר באוניברסיטה על פני התואר במכללה? ואולי זה בכלל להיפך? איפה ניתן לרכוש יותר ניסיון מעשי? איך עוברים את בחינות הלשכה? איך משפרים את הסיכויי למציאת התמחות "נחשבת" וטיפים לבחירת מסלול הלימודים וכן מהן דרישות הקבלה ומועדי הרישום ללימודים? הכל על הדרך להיות עו"ד מצליח, כאן בפורום לימודי משפטים. מומלץ וכדאי להתייעץ לפני קבלת החלטה כלשהי, אז אל תהססו.
מומלץ בחום
 
מנהל פורום לימודי משפטים

 
שרון קדמי | 11:34  30/07/10
מה זה אומר כשהתואר לא מאושר ע"י המל"ג??
המל"ג- המועצה להשכלה גבוהה, היא הגוף היחיד שמאשר הענקת תארים בישראל. אם התואר שלך לא מוכר, כל מה שיהיה לך בסוף זה תואר שלא שווה את הנייר שהודפס עליו וחור בכיס. לא תוכלי לגשת להתמחות, לא תוכלי לעשות מבחני לשכה, לא תוכלי לקבל הטבות בשכר ולא תוכלי להתקבל לתואר שני כמעט בשום מקום.
שרון קדמי | 22:39  30/07/10
רוני תוסף | 00:38  24/08/10
קורס פסיכומטרי בתיכון הינה אפשרות חסר תקדים לתלמידים שרוצים לגמור את העניין הזה כמה שיותר מוקדם ולא לדחות את הלימודים הקשים עד אחרי הצבא, עם זאת שבנושא קורס פסיכומטרי בתיכון יש חילוקי דעות גדולים. גברים ונשים גורסים שבתקופת התיכון זאת היזדמנות מיטבית לגשת למבחן פורמאלי מאחר שאתה גם ככה נמצא בשלב הלימודים אז להתכונן לעוד מבחן מינורי אחד וזעיר זה לא צריך, פרט לזה קורס פסיכומטרי בתקופת התיכון ממומן כלכלית על-ידי ההורים מה שלא יקרה אחרי תקופת הצבא. אך למעשה גברים ונשים אומרים שלימודי קורס פסיכומטרי דורשים המון השקעה וזמן ולנערים בתקופת התיכון אין את הזמן הדרוש לכך, בכל אופן יש להם מסיבת סיום על הראש יציאות בילויים הבגרויות של בית הספר ורצוי לעשות את זה פעם אחת ובאופן או צורה מופתית ולא שלושה פעמים ולהתאכזב. קורס פסיכומטרי אפקטיבי לגמרי לפני תחילת הלימודים, בכדי להגיע להישגים נדרשת הכנה מקסימלית ומתמדת הצורכת שעות רבות. קורס פסיכומטרי אפשר ללמוד בקבוצה ששם התלמידים יושבים כמו בכיתה והם מודרכים ע"י מורה, בעוד שאפשר ללמוד באופן פרטני עם המורה כמו מורה פרטי.משום שקיימים אנשים המעדיפים ללמוד בכוחות עצמם קיימת גם ההיזדמנות הזאת שבה הגבר יושב עם הספרים והמחברות שניתנו לו מטעם קורס פסיכומטרי, כל בן גבר בוחר לעצמו את הדוקטרינה הנכונה לו והמיטבית בשבילו. כדאי לדעת כי קורס פסיכומטרי הוא לא קל, מכיוון שבקורס פסיכומטרי קיימים נושאים רבים והחומר אינו פשוט צריך להיעזר בהסבר חיצוני אם אינכם שולטים בו באופן מוחלט.
 
 
 

קישורים נוספים

למי הכי מתאים ללמוד את המקצוע?
מידע על הלימודים במקצוע המסקרן
תואר שני במקצוע שימושי ומבוקש
מה כוללים הלימודים המתקדמים בתחום המשפט?
 
סגור