פורום לימודי אומנות

בהנהלת: אביתר שטרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת פורום לימודי אומנות היא להוות מקום בו יישאלו כל השאלות הנוגעות ללימודי אמנות בארץ ובחו"ל. בנוסף יעסוק הפורום בכל הנושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לתערוכות,גלריות ,מוזיאונים והתלבטויות הסטודנטים לעתיד לגבי עתידם המקצועי בתחום האמנות.
 
אביתר שטרן

אביתר שטרן ,מנהל מכללת ביטוי לאמנות ועיצוב,אמן בינלאומי

 
דורית | 09:23  14/12/09
רציתי לשאול אותך מהם מוסדות הלימוד הכי טובים ונחשבים ללימוד עיצוב? ובנוסף האם לימודי תרפיה באמנות מבוקשים בשוק העבודה?היכן ניתן להשתלב בשוק אם אני לומדת זאת?וכמה ניתן להרויח בתחום התרפיה?
מנהל פורום | 10:45  14/12/09
היי דורית לימודי תרפיה באמנות הולכים ותופשים מקום מאוד מרכזי במערכות הטיפוליות. ניתן להשתלב במערכות הממסד כמו בתי חולים,קופות חולים ומשרד החינוך אך הכסף היותר "גדול " בא מטיפול בקליניקה אישית ,דבר שמאוד מקובל. צרי עימנו קשר ,במכללה נפתח סמסטר חורף לטיפול באמנות בהצלחה
דפי | 11:33  14/12/09
אני לא מכירה את התחום של לימודי עיצוב אבל לגבי לימודי תרפיה באמנות אני יכולה לעזור כי אני לומדת את זה... בדקתי והלכתי לכמה מקומות שמלמדים תרפיה באמנות והחלטתי ללמוד במדרשה לאמנות (מכללת בית ברל). הסיבה שבחרתי בהם קשורה לזה שבמדרשה כל הלימודים הם סביב האמנות ובהתאם לזה גם הרמה והידע. אני חושבת שלמקום כזה יש רק יתרונות וממה שהבנתי גם בתכלס, הרבה בוגרים מהמדרשה לאמנות מוצאים עבודה בתחום. להשתלב בתחום אפשר דרך משרד החינוך, משרד הבריאות או באופן פרטי. השכר בתחום משתנה מן הסתם ממקום למקום אבל אפשר להתפרנס לא רע.
אורית | 13:49  14/12/09
המקצוע תרפיה באמנות צובר תאוצה בשנים האחרונות, יש כמה סוגי הכשרה למטפלים באמנות וכל מסלול צריך להיבדק ע"י הסטודנט העתידי מול משרד הבריאות, מכיוון שזהו תחום שנמצא תחת אחריות משרד הבריאות. ניתן למצוא חוזר מנכ"ל של משרד הבריאות גם באתר של לסלי (אגב, זהו המוסד הותיק ביותר בתחום). ולשאלתך: יכולת הקבלה ללימודים תלויה במספר גורמים בהכשרה המקצועית כמו סוג התעודה (האם את לומדת בתכנית ללימודי תעודה או תואר שני), מהו היקף ההכשרה המעשית, יכולות אישיות, והתרשמות המראיין כמובן. כיום יש מוסדות תעסוקה שמעדיפים בוגרי תואר שני בלבד, אבל יש גם מוסדות ללימודי תעודה טובים שמאושרים ע"י משרד הבריאות.
סגור