פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
תהל | 13:29  17/05/11
אחרי מאמצים ארוכים ומחשבות ארוכות (שעדיין לא נגמרות) איך להתקבל ללימודי רפואה, החלטתי להתחיל השנה תואר במדעי החיים ומדעי הרפואה בת"א במטרה להיכנס לתוכנית ה-4 שנתית בתום התואר. שמעתי שיש גם את התוכנית ה-4 שנתית בחו"ל (למקרה שלא אצליח להתקבל בארץ). חיפשתי על זה מידע אך לא עלה בידי דבר. האם אתה יכול בבקשה לכוון אותי, איפה לומדים? איך מתקבלים? או פשוט איפה אני יכולה למצוא בעצמי מידע בנושא. עדיין קיימת בי המחשבה אולי כדאי פשוט ללכת ללמוד את ה6 שנתי בחו"ל, למרות חששות רבות. רציתי לדעת לגבי מועד המכינה באוגוסט שנבחנים בדצמבר. זה אומר שמתחילים את הלימודים רק בספטמבר 2012 נכון? קצת נתונים יבשים עליי - עשיתי פסיכומטרי פעמיים, הגבוה מבניהם 687. ממוצע בגרויות 109.7. תודה רבה, תהל.
תכנית 4-שנתית ברפואה בחו"ל באנגלית קיימת באוניברסיטאות לרפואה בפולין : עוד פרטים תוכלי למצוא באתר של הנציגות : www.msip.org.il אני לומד שם כעת , אם תשאירי אימייל אוכל ליצור איתך קשר . עידו
היי עידו. תודה רבה על הקישור. אשמח לשמוע על הלימודים מנקודת המבט שלך. המייל שלי tot3500@hotmail.com
ד"ר משה | 19:36  23/05/11
שלום אני באופן אישי לא מליץ על המסלול שציינת מכיוון שרוב הסטודנטים אינם מצליחים בסופו של דבר להשתלב בלימודי הרפואה. אני ממליץ על יציאה ללימודי רפואה בחול כבר בשלב הנוכחי כפי שאני עצמי עשיתי (עם נתונים כמעט זהים לשלך) בכל מיקרה מסלול 4 שנתי יש באונ' תל אביב ובפקולטה החדשה בצפת. לגבי מכינת ספטמבר שלנו, אכן המשמעות היא שתתחילי את לימודייך בשנה הבאה בברכה ד"ר משה כהן
סגור