פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
יוליה | 20:59  03/03/11
היי אנשים,אני רוצה להתחיל ללמוד רפואה בשנה הקרובה וכל עניין הרישום והקבלה ממש מכניס אותי ללחץ (אפשר לראות ע"פ השעה המאוחרת) . יש לי כמה שאלות ואני מקווה שתוכלו לעזור לי 1. על מנת להרשם לעברית באינטרנט לא צריך להוסיף מסמכים כלשהם חוץ מהצהרת בריאות אם מקבלים זימון למרק"ם, נכון? ובת"א, יש צורך לסרוק למחשב ולשלוח בזמן הרישום? 2.הבנתי שבת"א צריך ידע מוקדם בכמיה ופיסיקה ושאפשר להשלים את זה בקורסי קיץ באוניברסיטה עצמה. מקבלים תשובה על קבלה על פי ציוני הבגרות הפסיכומטרי והמרק"ם לפני תחילת קורסי הקיץ או שיש סיכוי שאני ארשם לקורסים ובסוף אגלה שלא התקבלתי? זה גם משהו שקיים בעברית? 3.החשובה ביותר- יש לי ממוצע בגרויות 11.33 ופסיכומטרי 754. אני אקבל זימון בעברית ובת"א? ואם כן, אני אצטרך ציון גבוה או ממוצע במבחני המרק"ם והמו"ר? אני אשמח אם תוכלו לענות לי על השאלות האלה אחרי שיטוטים ארוכים באינטרנט בחיפוש אחר תשובות :)
סגור