פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
שלום, אני מעוניינת בלימודי רפואה אך אין לי את הציונים המספיקים על מנת להתקבל. כרגע אני שוקלת לימודי ביולוגיה לתואר ראשון בטכניון על מנת להמשיך אחר כך לרפואה. שמעתי שקיימת תוכנית 4 שנתית חדשה לבעלי תואר ראשון. רציתי לדעת מה הסיכוי להתקבל לאחר סיום התואר בביולוגיה לתכנית ה4 שנתית בת"א או לבית ספר אחר לרפואה בארץ? האם שווה בכלל להתחיל לימודים בתחום כמו ביולוגיה (אני הבנתי שקשה למצוא עבודה בתחום) כאשר קיים חוסר וודאות לגבי לימודי הרפואה?
אין תגובה?
ד"ר כהן | 10:45  02/09/10
שלום לדעתי האישית זה די ריסקי. רוב הסיכויים הם שתמצאי עם תואר בביולוגיה ולא ברפואה. שקלת לימודים בחול? ד"ר משה כהן
שקלתי.. אבל אני חוששת מלימודים בחו"ל במקום לא מוכר במשך כ"כ הרבה שנים ובשפה זרה( במקרה הטוב באנגלית) כמו כן, קראתי שבאמת אי אפשר לדעת על איזה בית ספר לרפואה בחו"ל תיפול כי לרוב רואים שם בישראלים ככספומט נייד. האם אתה יכול להמליץ לי על בית ספר טוב? הבנתי שלבעלי תואר ראשון בביולוגיה יש גם לימודי רפואה מקוצרים בחו"ל.?
ד"ר כהן | 13:52  05/09/10
שלום ישראלים בחול הם לא כמו כספומט נייד אלא סטודנטים בתוכניות בינלאומיות כמקובל בכל העולם. אוניברסיטאות בחול שדוברות אנגלית קיימות במרכז אירופה והאופציות מגוונות ורבות. השאלה היא בעיקר תקציבית. בגדול מדובר על עלות כוללת של 10000-30000 דולר לשנת לימוד כולל מחייה בברכה
האם תוכל בבקשה להסביר מדוע זה נחשב ריסקי? האם ממוצע בסוף התואר של מעל 90 לא מספיק כדי להתקבל להמשך לימודים ברפואה כללית? לאחר שמסתיים התואר,עושים עדיין 6 שנות לימוד וסטאז' או שמא מס' השנים ללמוד פוחת? סליחה על ריבוי השאלות <:
סגור