פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
דניאל | 20:09  23/03/10
אני מעוניינת בלימודי רפואה ועל סף החלטה האם להתחיל לימודיי השנה בתואר ראשון במדעי החיים והרפואה בת"א או "להפסיד" עוד שנה ולשפר בגרויות ופסיכומטרי. היום אני עם פסיכומטרי 721, ובקיץ (אחרי שיפור) ממוצע בגרויות של 109 בערך. כך שממה שאני יודעת עד כה, הסיכויים להתקבל לרפואה הם רק לאונ' בן גוריון. במידה ולא אתקבל לבן גוריון, מס' המקומות בתכנית ה4 שנתית בת"א ידוע? מהן הדרישות? ושאלה חשובה- האם יש תכנית כזאת גם באוניברסיטאות אחרות? או שגם אם אני בעלת תואר ראשון במדעי הרפואה ומתקבלת ללימודי רפואה אני מתחילה במסלול רגיל של 7 שנים? תודה רבה, דניאל
לי היה 745 וזה עדיין לא הספיק.אז במקום להתברבר במכינות\שיפורים\ותארים ראשונים- האופציה של לימודים בחו"ל היא הטובה הקצרה ולעתים גם הזולה ביותר. מניסיון,אני עולה לשנה ג',רפואה כללית. ואם הייתי מנסה דרך אחרת כדי להגיע למטרה תהייה בטוח שהתוצאות היו אחרות. ben.tsrooya@gmail.com
היי, קראתי את השרשור שלכם והאמת שכרגע הדבר היחיד שמונע ממני לנסוע ללמוד רפואה בחו''ל הוא השיקול הכלכלי. בנוסף, הייתי בכנס לימודי רפואה בחו''ל שארגן ד''ר משה כהן - כנס מוצלח מאוד שהבהיר לי המון דברים. בין היתר את העובדה שמאוד קשה לממן את כל הסיפור בחו''ל.. בארץ עוד יש סיכוי למלגה. אשמח לשמוע איך יצאת כ''כ בזול :)
סטודנטית | 20:42  08/08/10
אתה יכול ללמוד ברומניה. יש כאן סטודנטים שעובדים באלעל וממנים את עצמם, זו בהחלט אפשרות.
סגור