פורום לימודי רפואה

בהנהלת: ד"ר משה כהן  |  מסר למנהל/ת הפורום
לכל המתעניינים בלימודי רפואה, רפואת שיניים שלום בפורום זה תמצאו מידע עדכני בנוגע ללימודי רפואה באוניברסיטאות השונות בישראל ובחו"ל. תוכלו להפנות שאלות הנוגעות בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות השונות, עלויות שכר לימוד ומחיה, ובנוסף בנוגע לחיים שלאחר לימודי הרפואה (מבחני רישוי וכו').
מומלץ בחום
 
ד"ר משה כהן

מנהל הפורום הוא ד"ר משה כהן, רופא ובעלים של חברה בינלאומית המכינה סטודנטים ללימודי רפואה בחו"ל מכוון ומייעץ למאות סטודנטים בשנה ומקבל מידע עדכני ושוטף ממאות תלמידיו אשר לומדים באוניברסיטאות שונות בעולם.

 
סער | 21:06  23/07/09
שלום ד"ר כהן! יש לי מספר שאלות שאני מעוניינת לשאול אותך: 1. אני חושבת על לימודי רפואה בפראג. רציתי לברר בנוגע למכינה שלך. כיצד היא מסייעת לי מעבר למבחני המעבר של האוניבסיטאות בחו"ל ומהי העלות של הכנה זו? והאם יש אופציה לעשות את ההכנה ולהתחיל בשנת הלימודים הקרובה? 2. בנוגע ללימודי הרפואה בפראג. האם אתה יודע מה העלות של שנת לימודים? והאם יש אפשרות לעבור לאוניברסיטה בארץ לאחר מס' שנים? אשמח לקבל תשובות.. תודה! סער.
שלום המכינה אכן מתאימה ללימודי רפואה באוניברסיטת צ'ארלס בפראג שהיא אחת האוניברסיטאות הטובות בעולם לרפואה. אחוזי המעבר של מבחני הכניסה לאוניברסיטה דרך המכינה הן הגבוהות בעולם! בנוגע לעלויות של המכינה ושל האוניברסיטה את מוזמנת להגיע לפגישת ייעוץ ללא תשלום לתיאום: moshe@medicaldoctor.co.il בברכה ד"ר משה כהן
סגור