פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
אני רוצה להתחיל ללמוד מדעי המחשב במכללה למנהל בשנה הקרובה. הבנתי שאפשר למצוא עבודה כבר תוך כדי הלימודים. עד כמה זה ריאלי ואפשרי לעבוד וללמוד במקבל? האם יש עזרה בהתחלה למצוא עבודה בתחום ?
שלום יוחאי. במידה ואתה בוחר במסלול בוקר,קח בחשבון שבשנה הראשונה אתה לומד 3-4 פעמים בשבוע ימים מלאים, כך שזה תלוי בך ובארגון הלו"ז אם תוכל לשלב עבודה עם לימודים. עם זאת, בשנה השנייה, מרבית הסטודנטים שלנו כבר מתחילים לעבוד, הדבר נעוץ בכך שיש להם ידע תיאורטי ומעשי על מנת שיכניסו רגל לתחום. חשוב לציין שאם חשוב לך כבר מהסמסטר הראשון ללימודים לשלב עבודה עם לימודים- זה בחלט אפשרי: יש לך אופציה לבחור במסלול ערב, אשר מאפשר לך כאמור כבר מהשנה הראשונה ללמוד ולעבוד בתחום גם יחד! באשר לשאלתך אודות הסיוע למציאת עבודה, כבר מהיום הראשון ללימודים, הסטודנטים בחוג נהנים מסיועה של יחידת הכוון תעסוקתי בכל תהליך קליטתם לעבודה בתעשייה. בהצלחה רבה :) שירן כהן יועצת לימודים,בחוג למדעי המחשב המכללה למינהל !
סגור