פורום מדעי המחשב

בהנהלת: רונית אקשטיין  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום מדעי המחשב לתואר ראשון ושני, ולספק מידע אודות תכני הלימודים, דרישות הקבלה וההשתלבות בשוק העבודה.
 
רונית אקשטיין

יועצת לימודים של החוג למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
פלוני פלוני | 14:58  26/05/09
בס"ד שלום לכולם יש לי מספר שאלות אשמח אם תוכלו לענות לי. 1. אני מעוניין ללמוד בשנה הקרובה מדעי המחשב, ואני מתלבט בין שלושה מוסדות שונים (הבינתחומי, המכללה למנהל והאקדמית ת"א יפו). אשמח אם מי שלמד/לומד או מכיר את אחד המוסדות שציינתי יביע את דעתו אודות המקום בדגש על רמת לימודים/חיי חברה/יוקרת המקום. אדגיש שאשמח לקבל יותר אינפורמציה מכם דווקא לגבי האקדמית ת"א יפו שם השכ"ל הוא אוניברסיטאי. 2. באקדמית ת"א יפו הציעו לי לעבור קורס קיץ בן שלושה חודשים הנקרא "לימודים טרום אקדמים" שמשלב בתוכו מבוא למדעי המחשב ומבוא לפתרון בעיות (סוג של קורס העוסק בדרכם למציאת פתרון לאלגוריתמים). השאלה כמה הקורס הזה הוא הכרחי, והאם זה יקשה עליי במהלך לימודי התואר במידה ולא אעבור אותו. 3. האם ניתן לעבוד בשנה הראשונה לתואר (עבודה במשרת סטודנט המשלבת כ20 שעות עבודה בשבוע). האם אתה עשיתם את זה או שכדאי בשנה הראשונה להתרכז נטו בלימודים. תודה על תשומת הלב פלוני פלוני.
אסף | 23:27  15/06/09
אני סיימתי לפני שנתיים באקדמית ת"א-יפן - אחלה מכללה, ממליץ בחום. רמה גבוהה, ללא פשרות, מוניטין מצוין, תואר פרקטי ונחשב.המכללה עברה ליופי ומאוד נעים ללמוד שם. סטודנטים מאוד מנסים לעזור אחד לשני ויש אווירה טובה. אני ישר מצאתי עבודה ויש שם למוסד. יש אפילו מודעות לא מעטות שמציינים מוסדות ספציפיים שמחפשים בוגרים משם, וכמובן בין מספר מצומצם של אוניברסיטאות וטכניון נמצאת המכללה. חשוב לציין, שבלתי אפשרי לעבוד במקביל ל-3 סמסטרים הראשונים שהם מאוד לחוצים וקשים, אלא אם פורסים את התואר, אבל לא מומלץ. אני התחלתי לעבוד בסוף שנה שנייה וזה לא היה קל בכלל, לקחתי קורסים בקיץ וסיימתי ב-3 שנים וחצי. אצלינו הקורס פתרון בעיות היה קורס בחירה. הייתה אפשרות לעשות לפני הלימודים קורס רענון במתמטיקה שמאוד עזר לי אישית. מומלץ לקחת קורסי קדם, מהסיבה הפשוטה שמאוד קשה להתסגל בהתחלה ללימודים וגם לא רגילים. יש עומס של חומר וקשה לקלוט ולהבין וקורס קדם מכניס אותך יותר ברכות. שיהיה בהצלחה...
אקדמית ת"א יפו או מכללת HIT מבחינת יחס ומקצועיות בלימודים, שמעת אולי גם על HIT אם היא ברמה של האקדמית ?
עדי | 13:07  17/02/10
קצת מוזרה אולי, אבל מטרידה אותי ממש.. איך אתם מסתדרים עם כל השעות הבלתי נגמרות הללו בישיבה מול מחשב?? אני לא יודעת אני רק מהלימודים מקבלת כאבים גב וכדומה.. אני לא יודעת , מתרגלים לזה? איך אפשר להתמודד עם דבר כזה?
סגור