פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
שלום שלום ותודה תודה... אני מאוד רוצה ללמוד רפלקס' לפחות שנה ראשונה...ולראות איך זה מתקדם ומרגיש...בכל אופן אני מרגיש מוצף במכללות מסמינר הקיבוצים עד מככלת ברק וכו'...אני באמת לא יודע באיזו כדאי לבחור... אשמח אם למישהו יש איזו חוות דעת או אפילו תחושת בטן על איפה כדאי ללמוד... חוץ מ'זה מה אתם אומרים על סמינר הקיבוצים ממולץ שם?... תודה רבה ושיהיה המון בהצלחה לנו(:
שלום לך, בהודעתך ציינת מכללה אחת שנמצאת בירושלים (ברק) ומכללה אחרת הנמצאת בת"א (סמינר הקיבוצים) מבחינה טכנית חשוב שתלמד במקום שיהיה קרוב גאוגרפית למגורך.... מבחינה מקצועית חשוב לברר מי המרצה, כמה שנות וותק יש מאחוריו, התנאים הפיזיים במכללה, המצאות ספריה, חומר עזר בכתב (חוברת קורס, דפי עזרה), האם יש סטאז' קליני ומה היקפו, מהם היתרונות של כל אחד ממוסדות הלימוד ועוד... אני ממליץ בחום לגשת למספר מכללות ולעבור פגישת ייעוץ, כך תוכל לעמוד על ההבדלים בין המכללות השונות (ויש הבדלים). כאשר ישארו שתי אופציות שהן רלוונטיות עבורך, בדוק מהיא תחושת הבטן לגבי כל אחד מהמקומות והמרצים. בהצלחה. מקווה שעזרתי, רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור