פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
ויקי | 07:27  15/10/09
שלום, רציתי לדעת מה ההבדל בין טווינא לעיסוי. הבנתי שזה על אותו עקרון ואני רוצה לדעת מה הולך יותר ומה אפקטיבי יותר לחולים לפני שאני הולכת ללמוד אחד מהשניים.
גיל וינבאום | 18:07  15/10/09
שלום ויקי, מקצוע הרפואה המשלימה הוא מקצוע שמשלב ידע נרחב ואומנות טיפולית. היחודיות של התחום הוא בהתאמה האישית של הכלי הטיפולי בעבור המטופל הספציפי. יש מטופלים שנכון וטוב יותר עבורם לקבל טיפול בעיסוי ויש כאלה שיעדיפו טווינא. הכול תלוי בהתאם להבחנה המבדלת שהמטופל עושה. כנ"ל לגבי בחירת המקצוע אותו את מעוניינת ללמוד: יש סטודנטים שלומדים עיסוי והופכים למטפלים מצטיינים ויש כאלה שלומדים טווינא והופכים למטפלים מעולים. יש סטודנטים שמתאים להם לעבוד עם שמן וכשהמטופל ללא בגדים (עיסוי) ויש כאלה שנכון עבורם לטפל כאשר המטופל בביגוד מלא.... יש לברר מהו המקצוע המתאים ביותר בעבורך. אני ממליץ לך לעבור מבדק התאמה שיוכל לעזור לך להחליט מהו התחום הנכון ביותר עבורך. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור