פורום לימודי רפואה משלימה

בהנהלת: גיל וינבאום  |  מסר למנהל/ת הפורום
בחירת מקום הלימוד והתאמת תחום הלימוד הספציפי ליכולת ולאישיות שלך הם קריטיים ליכולתך להפוך למטפל מצטיין. פורום זה נועד לעזור לכם המתעניינים בלימודי הרפואה המשלימה לקחת החלטה שקולה ומושכלת.
 
גיל וינבאום

הפורום בהנהלתו של ד"ר גיל וינבאום (ND-CA) - מנהל הקולג' לרפואה משלימה בסמינר אפעל, רמת אפעל, בטכניון בחיפה,ובמכללת אורנים בטבעון ,מומחה ברפואה סינית, נטורופתיה והומיאופתיה קלאסית מעל 14 שנה.

 
גאיה | 11:50  14/10/09
שלום גיל, אני נמצאת לקאת מחשבה על לימודי רפואה סינית אבל עדה לשביתה של המטפלים של קופת חולים כללית וקצת חוששת. אני אשמח אם תתן את תגבותך לשביתה והאם היא מוצדקת ובעיקר אם אחרי התואר אני אצטרך לעבוד בשביל 35 שקל לשעה כאשר קופות החולים יגזרו קופון גדול יותר. שמח מאד לתגובתך.
גיל וינבאום | 17:43  15/10/09
שלום גאיה, אני בהחלט בעד שביתת המטפלים. תנאי השכר אינם הוגנים בכללית משלימה. יחד עם זאת, עלייך לדעת כי רוב המטפלים שעובדים בקופה עושים זאת כדי לקבל שדה קליני רחב וניסיון טיפולי. כללית משלימה הוא רק אחד מהמקומות לתעסוקה. לגבי מקומות נוספים את מוזמנת לקרוא את תשובתי לאביה המופיעה בהמשך הפורום. בכל תחום לימוד שתבחרי יהיו מקומות תעסוקה שאינם הוגנים כלפי העובדים שלהם, אך אין הפרט מעיד על הכלל. ההיפך הוא הנכון. מקווה שעזרתי רק בריאות. ד"ר גיל וינבאום www.mashlima.co.il
סגור