פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
היי, אני ניגשת בפעם הראשונה לפסיכומטרי ולא רוצה ללמוד בקבוצות ענקיות (כמו של גבע למשל 40 תלמידים!!!) . כל המכונים הגדולים מציעים רק קבוצות של 20 תלמידים ומעלה וזה הרבה בשבילי. רציתי לדעת אולי מישהו כאן מכיר/ עשה כבר קורס בקבוצות קטנות?
יותם | 14:02  15/06/10
היי איילת, אני עושה עכשיו קורס באחד על אחד, זה מכון קטן ומשפחתי בתל אביב (למרות שאני מחיפה, אבל תאמיני לי זה שווה את הנסיעה). הקורס שם הוא בקבוצות של 8 תלמידים (!) ובנוסף לזה גם שיעור פרטי פעם בשבוע לאורך כל הקורס! אני הגעתי לשם אחרי שכבר עשיתי קורס אחד (בקבוצה גדולה) דרך חבר וממש היססתי כי לא שמעתי עליהם קודם, אבל עכשיו אני יכול להגיד לך שאין מקום יותר טוב מזה. חבל על הכסף שלך בכל מקום אחר.
רוני תוסף | 00:38  24/08/10
כולנו או לפחות חלקינו שואפים לבוא לצמרת האופטימאלית, במטרה לכל כך את השאיפות למצוינות עלינו לעבור כמה שלבים בחיים בהתחלה בית הספר שבו רוכשים את הבגרות ולאחר מכן הצבא ומאוחר יותר לעבור קורס פסיכומטרי להיבחן במבחן להתקבל ללימודים אקדמיים.מאחר שהאוניברסיטה זקוקה למדדים אנחנו צריכים לעבור קורס פסיכומטרי ולקבל את מירב הנקודות, ישנם כמה דברים שאנו זקוקים להם בכדי להתקבל לאוניברסיטה. פסיכומטרי זהו מבחן שבו בודקים את היכולות שלנו בשפה העברית במתמטיקה ובאנגלית, כתוצאה מכך שלמבחן פסיכומטרי נדרשות הכנות ישנו קורס פסיכומטרי שבו מלמדים את הבני אדם את החומר המתבקש. קיימות כמה מאתודות אופציונאליות לעבור קורס פסיכומטרי בלהט, בשל השוני בין הנשים וגברים כל אחד בוחר לעצמו את הדוקטרינה הטובה ביותר. כדי לבחון שההוצאה הכלכלית שלהם לא תיזרק לאוויר, בתקופה האחרונה הרבה בני אדם עוברים קורס פסיכומטרי לפני שהם ניגשים לבחינת הפסיכומטרי.אם כי התפתחו מטודות של ברירה המאפשרות לימודים של קורס פסיכומטרי גם ללא לצאת מהבית, בימים אלה בפיריודה המודרני שלנו קורס פסיכומטרי אינו מתבצע רק בכיתת הלימוד.אף לפי שבמטרה מתודות לימוד אלא חשוב יכולת שכנוע עצמי לשבת על הישבן ללמוד שעות רבות בזריזות ואפקטיביות ורצוי לבחון בביקורתיות עד כמה הן אכן אפקטיביות, קורס פסיכומטרי שמתבצע בביתכם ואפילו למידה של הקורס אונליין באינטראנט עם הקפה החם.בעקבות זאת לאחרונה אנו מבחינים בביקוש רב ללמידה מעולה על-ידי קורס פסיכומטרי המאפשר סיום עם תוצאות מופתית ומעולה, קורס פסיכומטרי הוא הפתרון האופטימלי כדי להצליח בבחינת הפסיכומטרי. הלוא קורס פסיכומטרי פרטי או בקבוצה בתקופת התיכון או אחריה מסוגלים לעלות הרבה מאוד כסף, כדי לחסוך קצת כסף או להיות הפיתרון האופטימלי לאלו שמצבם פיננסית לא בשמיים קיים קורס פסיכומטרי כמובן בחינם. קורס פסיכומטרי בחינם היא אופציה למעלה מאידיאלית, מפני שהיא היזדמנות נפלא לתת אפשרות לכל אותם גברים ונשים שרוצים לגשת לסקירה ואין להם את ההזדמנות מחמת סיבה כספית.מאחר שבמהלך הלימודים שגם ככה הם בחינם מעניקים לתלמיד המון תרגילים שכמובן מכינים אותם ושלל מבחנים למשל, לכל אלו שהחליטו ללמוד קורס פסיכומטרי לבד זהו גלגל ההצלה המופתי בשבילו.
קידום עושים קורסים בקבוצות של עד 28 (יש סניפים שזה פחות מזה, אפילו 15 ששמעתי שהיה פעם) אבל הם עושים גם קבוצות לימוד פרטניות למעט תלמידים ואת התוכנית האישית שזה בעצם היתרון שלהם- כשהם מתאימים תוכנית לימודים לכל אחד ואז יש יחס מאוד אישי לכל תלמיד. את מוזמנת לשלוח לי מייל אם את רוצה עוד פרטים. מרב
מור קורן פסיכומטרי. קבוצה של עד 7 אנשים בכיתה, יש לו גם קטע של פיצות לרמות, קיצור אחד הדברים השווים, תתקשרי הם יסבירו לך שם בדיוק מה הולך. עשיתי אחד שם וסיימתי עם זה לנצח
סגור