פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אריאלה שלום. עשיתי קורס לחמן 3 חודשים שיעור אחד בשבוע של 5 וחצי שעות כ 15 שיעורים וניגשתי למועד ספטמבר האחרון. בסימולציות בכיתה ובבית קיבלתי בסביבות ה 630. להפתעתי בפסיכומטרי קיבלתי 490. החלטתי לעשות עוד קורס מכיוון שקשה לי ללמוד בלי מסגרת. בדקתי את יואל גבע והיי קיו. עכשיו, אני דיי מבולבלת, מפני שיואל גבע אמרו לי על היי קיו שרוב הלמידה שלהם באינטרנט ופחות ספרים, הרי איך אפשר להתכונן לרוב לא על ספרים אם הבחינה הפסיכומטרית היא בעצם בדף וצריך ללמוד איך להסתדר בכתיבה במעט זמן ולהיות יותר אמיתיים. כשהתקשרתי לשמוע את היי קיו הם אמרו שאינטרנט זה דבר הכרחי מפני שככה המורה באמת יכול לעקוב אחרי התלמידים, אם בכיתה יש 20 תלמידים המורה לא יכול לעקוב על ספרים של אחד ואחד מכול הכיתה. בנוסף לכך, שיעורים שמקבלים בהייקיו הם כ 50% ספרים וכ 50%אינטרנט. אינטרנט זה מוטיב מאוד חשוב אצלם בדיוק כמו ספר. זה התחיל להלחיץ אותי הנימוק של יואל גבע. אשמח לשמוע את הדעה שלך לגבי לימודים על חוברות לעומת לימודים על אינטרנט!! תודה רבה.
אריאלה פרידמן | 08:38  02/11/09
שלום מור, תראי לכל מכון ישנן הדרכים שלו, ואי אפשר לומר לך ע"י אדם חיצוני מה הכי יתאים לך אישית. כמות התרגול חשובה, רמת העדכון של התרגול חשובה, וחשוב שיהיה לך למי לפנות כשאת לא מבינה ויהיה פיקוח ויחס אישי. יש חשיבות לתרגול בכתב ויש חשיבות למעקב של המדריך, יש דרכים אחרות למעקב (קורס שמשלב אימונים ע"י מדריך באופן אישי למשל) ואת צריכה להכניס למערכת השיקולים גם את המדריך עצמו (ע"י הליכה לשעור לדוגמה למשל), את מספר הסימולציות ומידת עדכונן, מספר השעורים ועוד. בסופו של דבר הרבה מהקורסים דומים ומה שהכי חשוב זה היחס האישי, ויותר מכך כמה את משקיעה בלימודים בבית. בהצלחה
סגור