פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מיכאל | 10:52  04/08/09
האם זה נכון שככל שעושים את הפסיכומטרי בגיל מבוגר יותר מקבלים ציון יותר נמוך?
אריאלה פרידמן | 11:38  04/08/09
שלום מיכאל, כן ולא. אמנם זה נכון שיש כישורים מנטאליים מסויימים שמגיעים לשיא בגילי העשרים המוקדמים, ואחרי כן יורדים. אך עם זאת, יש דברים אחרים שמשפיעים על הציון. פעמים רבות בגלל הניסיון, ההשכלה והקריאה אוצר המילים בעברית ואנגלית דווקא משתפר עם השנים- וחשוב מכך, בגלל הבגרות הנפשית אנשים באים לקראת הפסיכומטרי עם מוטיבציה גבוהה יותר לעתים, ועם נחישות גבוהה יותר להצליח ולתרגל את כל שעורי הבית מבלי להתחמק. כמובן שזה תלוי גם בזמן אותו יקדיש האדם לתרגול לעתים אנשים מבוגרים יותר הם גם עסוקים יותר, אך לא בהכרח. לכן זה מאד תלוי, ומה שקובע בעיקר הוא לא הגיל והפוטנציאל אלא מה שעושים עם הפוטנציאל הזה (ככל שחורשים יותר מצליחים יותר בפסיכומטרי!) בהצלחה
סגור