פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום רב, אני אמא לילדה בת 17.5 אשר שוקלת ללכת לעתודה ולשם כך יש צורך לעשות פסיכומטרי. מרוב מכונים אנו די מבולבלים ולא יודעים במי לבחור. בתי היתה ביום פתוח בנושא העתודה מטעם צה"ל וקיבלה עלון של מכון בשם "סטודנט" מכון שהוקם על ידי אגודת הסטודטים בתל אביב. האם המקום מוכר לך? אם כן, אשמח לקבל חוות דעת לגביו ולגבי מקומות אחרים. תודה רבה.
אריאלה פרידמן | 11:26  04/08/09
שלום גלית, בחירת מכון היא אכן החלטה לא פשוטה, בגלל ההיצע הרחב שיש כיום בשוק. עם זאת, אני מנועה מלחוות דעתי בצורה אובייקטיבית, משום שאני מדריכה במכון איזי-ווי פסיכומטרי (שעליו כמובן אני ממליצה בחום). בכל מקרה, חוות דעת של בודדים אינה דבר החשוב. בגלל שזו החלטה כבדת משקל, אציע לך כמו לכל אחד אחר לעשות רשימה של דברים חשובים בבחירת מכון פסיכומטרי. אוכל להציע לך כמה לרשימה והוסיפי / מחקי כראות עינייך: מיקום השעורים, מחיר הקורס,(האם יש לבית הספר הסכם עם מכון כלשהו שמוזיל את המחיר?) מה מקבלים במסגרת המחיר- כמה שעורים יש, כמה בחינות סימולציה, עד כמה עדכני חומר הלימודים, מיהו המדריך, האם יש יחס אישי ובמה הוא מתבטא (האם יש שעורים פרטיים במסגרת הקורס? כמה תלמידים בכיתה?) האם יש דרישה מוקדמת לבגרות במתמטיקה וכמה יחידות (תתפלאי, יש מכונים כאלה..), האם יש עזרי תרגול נוספים מלבד הספרים, האם בתך זקוקה להתאמות בפסיכומטרי והאם הקורס מותאם לכך? ועוד. אחרי שתעשי רשימה זו, תוכלי להיכנס לגוגל ולחפש את מספרי הטלפון של המכונים המובילים, להתקשר ולשאול את כל השאלות. תוכלי גם לבקש להיות בשעור לדוגמה ולהתרשם מאופן הלימוד ומהאווירה. בהצלחה!
סגור