פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
לנה | 11:17  13/07/09
האם זה אפשרי ללמוד לפסיכומטרי וגם לעבוד
אריאלה פרידמן | 11:27  13/07/09
שלום לנה, לעתים אין ברירה. זה תלוי בהיקף העבודה, בכמה הרקע שלך חזק ותפיסתך מהירה, כמה תכנון הזמן שלך טוב ויעיל, כמה מוטיבציה יש לך. השאלה איך את מתכננת את הזמן כך שתוכלי ללמוד כל יום כמה שעות, אם תתכנני את הזמן שלך ביעילות זה אפשרי. בררי עם מקום העבודה גם אם תוכלי לקבל כמה ימי חופש ללימודים. ושוב- זה מאד תלוי בתכנון הזמן שלך- אם את מלאה מוטיבציה ולוקחת את התקופה הזו כתקופה בה את לומדת ועושה את כל שעורי הבית אפילו אם עמוס לך, ואת עושה את המקסימום במשך שלושת החודשים האלה של קורס, זה אפשרי. רצוי גם לתכנן כך שאת מתחילה לרענן את הבסיס שלך במתמטיקה ואת אוצר המילים באנגלית לפני הקורס, כך שירד לך קצת עומס מתקופת הלימודים. בהצלחה
סגור