פורום פסיכומטרי ותנאי קבלה- לקריאה בלבד

בהנהלת: מרכז הייעוץ ilimudim  |  מסר למנהל/ת הפורום
פורום פסיכומטרי - המקום לשאול, להתייעץ, לחלוק חוויות וגם לקבל תשובות בכל נושא הקשור לפסיכומטרי כתנאי קבלה למוסד לימוד- להיכן מתקבלים, שיפור פסיכומטרי, פסיכומטרי ללקויי למידה, ציוני סכם וכד'.
 
מרכז הייעוץ ilimudim

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלה | 12:33  14/06/09
רציתי לשאול בפסיכו האחרון באפריל ניגשתי והוצאיתי רק 109 באנגלית, אני ניגשת שוב ביולי ושמתי לי למטרה לשפר את האנגלית כיוון שזה הפיל אותי משמעותית בציון, אז האם ,תוכלי להביא עצות איך לשפר את הציון(ובגלל זה אני אומרת ציון כיוון שבסה"כ האנגלית שלי בסדר 5 יחידות 100) והאם יש לי סיכוי בכלל להגיע לרמה של פטור, ובבקשה אני לומדת לבד בעבר לפני עשיתי קורס של גבע ולכן נראה לי מיותר לקחת שוב קורס ולא משנה איזה) האם תוכלי לתת לי עצות ללמידה לבד , הוצאתי באחרון 610 ואני שואפת לציון של 700 כדי להתקבל יש לי סיכוי בכלל???? דרך אגב הכמותי אצלי, חזק 135 עם הנרמול ה** של אפריל והמילולי אין לי מושג למה נפלתי שם בדרך כלל הייתי על 140 בסימולציות ועכשיו במחבחן רק 120. אז בבקשה את עצתך ועזרתך.
אריאלה פרידמן | 14:45  14/06/09
שלום אלה, לגבי האנגלית- קשה לענות על שאלה כזו באופן כללי ברשת. היה הכי טוב אם היית יושבת עם מישהו מקצועי, מדריך- באופן פרטי פעם אחת לפחות, כדי שיוכל לאבחן איתך את הבעיה- האם הקושי שלך הוא באוצר מילים? במענה על שאלות הבנת הנקרא? האם את ממהרת מדי? האם אינך מספיקה? האם יש לך קושי עם הטכניקות של שאלות ניסוח מחדש? אחרי אבחון כזה קל יותר לומר לך איך אפשר להשתפר. באופן כללי אוכל לומר לך, שיותר מחצי מהציון באנגלית הוא ידע באוצר מילים, ולכן אין גבול לכמה שתצטרכי לשבת על אוצר המילים- בדרכים שונות כמובן. תכנני לעצמך את הזמן כך שתספיקי לשנן את כ-ל המילון, ובדרכים שונות: שינון, קריאה, כתיבה, המצאת אסוציאציות למילים, הקראתן בקול, הקשבה להקלטה, משחקי זיכרון ועוד. השאירי זמן בסוף תקופת הלימוד לחזור שוב על כל המילונים. בנוסף, אם את שואפת ל-700, אין די בשיפור האנגלית, שמהווה רק 20% מהציון. אם לא תתאמני ותשאפי לשיפור בשאר הפרקים, רק תלכי אחורה. תרגלי הרבה פרקי מבחן בכמותי, השיגי עוד סימולציות לתרגול, והשקיעי גם באוצר המילים בעברית כדי שלא תתקלי בשאלת ביטויים שתפיל אותך. את שואלת את עצתי די קרוב למועד המבחן, לכן אני מקווה שנקטת בצעדים אלה כבר לפני. אבל אם תשקיעי ותלמדי את אוצר המילים עוד ועוד יש הרבה סכוי לשיפור. בהצלחה
סגור