פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
היי, אחרי ימים פתוחים בכל המוסדות אני מבולבלת.. רציתי ללמוד עיצוב פנים, אבל עכשיו גם תקשורת חזותית על הפרק. מישהו שמע על התואר שמשלב גם עיצוב פנים וגם חזותית במכללה למינהל בראשון? אשמח לעזרה ממי שמכיר- רוצה להתחיל ללמוד השנה!!
זה תואר קצת מוזר, את לא מתמקצעת בעיצוב פנים ולא בתקשורת חזותית. אני ממליצה לך לבחור כיוון אחד ולהתמקצע בו במקום ללמוד כמה שנים קצת מכל דבר ולצאת לשוק כשאת לא מקצועית לגמרי באף אחד מהם, כי הרי לעיצוב פנים לא חייבים בהכרח לדעת גרפיקה ולגרפיקה בטל שלא צריך לדעת עיצוב פנים, אין מקצוע שמאחד בניהם, זה פשוט קורס שיצרו שאולי נשמע מגניב ושאת מקבלת שתי ציפורים במכה, אבל זה מאוד מטעה, כי בסופו של דבר לא תצאי מקצועית בכלום. חשוב שתדעי שתקשורת חזותית זו עבודה אך ורק מול מחשב כאשר מעצב פנים יש לו יותר אינטרקציה עם אשים ומקומות ולא רק מול המחשב- אולי זה יעזור לך להחליט מה מתאים לך. בהצלחה!
היי! קודם כל, תודה רבה. זה באמת קצת מבלבל וקשה להחליט. אני הבנתי שבמכללה מציעים מסלול לתקשורת חזותית לתואר ראשון, תחת ה"גג" של החוג לעיצוב פנים. זה נשמע לי מעניין ויחסית מקצועי. אבל את הדרישות לעיצוב פנים אני מכירה ואת הדרישות לתקשורת חזותית לא. מישהו יודע לומר מה צריך כדי להתקבל למסלול של תקשורת חזותית? רציתי לדעת באמת אם יש צורך לעבור מכינה או שזה לא הכרח ואפשר להתקבל גם בלי. מישהו מכיר סטודנט שלומד שם ויכול לפרט קצת יותר?
אמילי- מנהלת הפורום | 08:02  24/02/14
אין תנאי מוקדמים ללימודי תקשורת חזותית. אני מציעה לך לשאול במכללה עצמה מה התנאים שלהם להתקבל באופן עקרוני. בכל מיקרה למכללה למינהל לא חייבים מכינה, הסטנדרטים שלהם נמוכים וכל תיק עבודות עובר, גם אם תביאי 3 ציורים שעשית, גם אם הם לא משהו. זו האמת. אם תרצי להתקבל למוסדות אחרים אני מציעה לך לעשות מכינה במכללת קונספט. בהצלחה!
היי עדי! אני סטודנטית לתקשורת חזותית במרחבי הפנים במכללה למנהל. בעיקרון התואר עצמו הוא לא רק בתקשורת חזותית אלא הוא בעיצוב פנים והתקשורת חזותית היא בעצם התמחות בתוך תואר זה. הלימודים הם מאוד מגוונים מסלול הלימודים הזה מציע להיות ייחודי בחיבור שלו- גם להבין את עולם התקשורת החזותי- העיצוב הגרפי, וגם להבין את עולם עיצוב הפנים: לשלוט במרחב, להבין נפח וגודל. אנחנו לומדים קורסים המתעסקים בשני התחומים ובעבודות שלנו אנחנו עושים את הקישור בין השניים. בקשר למכינה, אני חושבת שמכינה יכולה לעזור לך להבין מעט למה את נכנסת ולתת לך מעט כלים שיעזרו לך להתחיל את הלימודים עם הבנה וידע בסיסיים. דבר נוסף את לא חייבת להציג תיק עבודות, יש את מבחני הכניסה שהם מאתגרים ומורכבים, אבל מצד שני יש כאן גישה אחרת שלא מחייבת תיק עבודות אלא בודקת רצון, תעוזה, יצירתיות ויכולת התמודדות עם מצבים. שיהיה המון בהצלחה :)
מנהל פורום לימודים | 15:37  23/02/14
היי עדי, כדי לקבל החלטה שתהיה הכי נכונה עבורך ההמלצה היא לעשות מכינה. אחרי שתעברי את המכינה תוכלי להבין איזה מקצוע יותר מתאים לך ואיפה הכי מתאים לך ללמוד. תצרי קשר עם סטודיו 6B לגבי מכינה לעיצוב לקבל ייעוץ והכוונה.
סגור