פורום עיצוב פנים

בהנהלת: אמילי דה לנגה  |  מסר למנהל/ת הפורום
ניהול פורום: אמילי דה לנגה. פורום אדריכלות ועיצוב פנים הינו פורום מקצועי העוסק בקשת הרחבה של המימד הוויזואלי בעיצוב פנים, משלב חומרי הגלם, דרך טכניקות עיצוב, עד לשלבי ההפקה .הפורום יהווה במה להצגת עבודות, התייעצות, דיווח על חדשות, הפקת לקחים מניסיונם של משתתפים, תמיכה והדרכה לכל דורש
 
אמילי דה לנגה

אמילי היא אשת עסקים שעושה חייל בתחום העיצוב. אחת מאושיות האופנה והסטייל בישראל, בעלת רקע נרחב בתחום ויועצת טרנדים בנלאומית. היא תומכת באגודת הסטייליסטים בישראל ומעודדת צעירים להכנס באופן מקצועי לתעשיית האופנה והסטייל בארץ ובעולם.

 
שירן | 14:48  09/06/07
אני צריכה עזרה בבחירת מסלול לימודים. גלשתי כמעט בכל האתרים באינטרנט וחקרתי את הנושא אבל כולם מפנים אותי לשאלה "מה את רוצה ללמוד ולעסוק בחיים?" וזאת לא ההתלבטות שלי. אני יודעת שאני רוצה ללמוד עיצוב פנים אבל אני רוצה שיהיה לי תואר . הזכרתי את זה גם לפני כמה זמן שניגשתי למבחני קבלה לתואר ראשון בעיצוב פנים ולא התקבלתי. אני ממש רוצה להתחיל ללמוד כבר והשאלה שלי היא באיזה מסלול לבחור בשביל להגיע ללימודי עיצוב פנים (לא מחייב לתואר כי בשביל זה אני אצטרך לחכות עוד שנה ואני לא רוצה) וללימודי תואר ראשון במקצוע כלשהו? ואם הדרך הזאת נכונה? כמו שהזכרתי בעבר חשבתי על ללמוד לימודי תעודה בעיצוב ולימודי תואר כללים. ואני לא יודעת לאיזה סוג של יועץ לפנות בשביל להגיע להחלטה הזאת...
יפעת שגב | 12:55  13/06/07
אני חושבת שזה רעיון מצויין ללמוד לימודי תעודה בעיצוב, אני מאוד מעודדת את הסטודנטים שלנו ללמוד באוניבסיטה הפתוחה לימודי שיווק וכד' ובמקביל להתקדם בלימודי עיצוב.
אומנם יש חסרונות בלימודי תואר לעיצוב .......אבל לשלב לימודי תעודה בעיצוב + שיווק .....נשמע מוזר ומיותר לגמרי ---ההמלצה נובעת מכך שלומדים אצלכם רק לצרכי תעודה ???
חן | 02:55  23/04/08
היי יפעת... אני מעוניינת ללמוד עיצוב פנים רצוי לתואר. יש את "מכון אבני" ששם לומדים עיצוב פנים 4 שנים ויוצאים על תעודה של אדריכל ומעצב פנים + תואר BA כללי של האוניברסיטה הפתוחה. רציתי לדעת האם מוסד זה אכן נחשב? כלומר, האם סטודנט שסיים במכון אבני ייחשב יותר מסטודנט שסיים לימודי עיצוב פנים בשנקר/חולון/המכללה למנהל או להיפך? אשמח לקבל את חוות דעתך בנושא. ובנוסף, בחולון ובשנקר לא עברתי את השלבים הראשונים, אז נשארו לי כאופציה ללימודי עיצוב פנים את המכללה למנהל ואת מכון אבני. ומכיוון שאני מעדיפה לימודים שאקבל תואר בסופו של דבר הבנתי שכדאי שאירשם למכללה למנהל ולא למכון אבני (כי לא שמעתי תגובות חיוביות במיוחד). שאלתי הנוספת היא האם בכל זאת כדאי לנסות להתקבל למכון אבני או שרצוי רק למכללה למנהל. אשמח לקבל תשובה אוביקטיבית ואת דעתך בנושא. תודה מראש, חן.
סגור