פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ראיתי שרשמת שיש קורסים על בסיסיים עם ובלי התמחות קלינית. מה ההבדל בניהם? למה לשים דגש כאשר רוצים לצאת לקורס על בסיסי? בנוסף רציתי לדעת אם אכן יש קידום למי שעשה הסבה עם תואר ראשון כללי ולא בתחום הבריאות? כי ראיתי שרשמת וכשבררתי נאמר לי שלא. תודה לך, אשמח לתשובה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:35  08/06/15
את מי שאלת?
שלום מנהלת הפורום. מנהלת אחד מבתי הספר אמרה לי בשיחה איתה, שאין אפשרות קידום למי שבא מתואר ראשון אחר מלבד סיעוד או מנהל בריאות. אני אשמח לדעת שזו טעות. כמו כן, מהו ההבדל בין קורס על בסיסי עם התמחות קלינית וללא התמחות? כפי שראיתי שכתבת. תודה מראש.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:48  08/06/15
ניתן להתקדם עם תואר ראשון שאינו בסיעוד ךתפקידים הדורשים תואר ראשון בלבד. אלה תפקידים שיש כאלה שמתקדמים אליהם אחרי שנים ספורות במערכת. לתפקידים בכירים יותר - נדרש תואר שני, ואז כן יש עדיפות למי שלפחות אחד מהתארים שלו בסיעוד. אבל עד שמגיעים לתפקידים אלה עוברות לפחות כמה שנים, כך שיש אפשרות ללמוד תואר שני בסיעוד לאחר מספר השלמות.
תודה רבה לך, עכשיו זה ברור לי. עזרת לי מאוד!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 15:44  08/06/15
1. קורס על בסיסי מתייחס להשתלמויות מוכרות בסיעוד במגוון רחב של נושאים. השתלמויות אלה מעשירות את הלומדים בידע ומיומנות רחבים ומעמיקים בנושא הנלמד, מקנים סמכויות ספציפיות לתחום ושעות הקורסים מוכרים לגמול השתלמות. ישנן מחלקות שכדי לעבוד בהם - חייבים השתלמות מוכרת בסיעוד באותו תחום. כדי להתקבל לקורסים אלה מספיק תואר ראשון. התמחויות בסיעוד קיימות נכון להיום בשני תחומים עיקריים" טיפול פלאטיבי וגריאטריה. 2. כדי ללמוד התמחות צריך תואר שני, קורס על בסיסי באותו תחום, ניסיון של 5 שנים בעבודה בתחום ואז מתקבלים לקורס התמחות. מומחיות בתחומים אלה הוכרו על פי חקיקה.
סגור