פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
חנה | 14:49  07/08/14
שלום, אני סיימתי את לימודיי בסיעוד ומתכוננת לבחינה הממשלתית שתיערך בעוד כחודש. אני בן אדם שנלחץ די מהר ובזמן הלימודים קיבלתי מרופאת המשפחה דרלין ולקחתי את זה בזמן ההתנסויות בבית החולים. חוץ מזה שאני נעזרת בדרלין מדי פעם התפקוד שלי הוא רגיל ולא נפגם ואני בריאה. השאלה שלי היא האם יש את האפשרות שלא יתנו לי זכאות לגשת למבחן בגלל המצב שלי? אשמח לתשובה..תודה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:53  10/08/14
בגלל דרלין? לא נראה לי סביר...
אושר | 23:12  12/08/14
באותו הקשר, לפני שלוש שנים סבלתי מפוסט טראומה והתקפי חרדה בגלל אירוע טראומתי וקיבלתי כדורי הרגעה מפסיכיאטר למשך שלושה חודשים, עשיתי טיפול פסיכולוגי קוגניטיבי והכל כבר מזמן מאחורי (זה היה משהו נקודתי ואין לי הסטוריה של מחלות נפש או משהו כזה). האם זה משהו שיכול למנוע ממני לגשת לבחינות? האם כאשר מקבלים אותי ללימודי סיעוד זה לא אומר שאני כשירה לעניין קבלת הרשיון? האם כדאי לוודא שזה לא יפריע לפני שאני מתחילה ללמוד? תודה רבה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:50  13/08/14
אם אנשים שעברו משבר בחיים ונעזרו בטיפול לא היו יכולים ללמוד - היו סוגרים את רוב מוסדות החינוך בארץ! חחח לפי מה שאת מספרת לא נראה שיש בעיה כלשהי. בהרשמתך ללימודים אני מציעה לך להיות כנה, להצהיר על זה והנושא ייבדק לגופו. נראה לי שכך תוכלי להרגיש יותר בטחון. בהצלחה!
סגור