פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליאור | 20:36  06/07/13
שלום, אני מתכננת להתחיל לימודי תעודה במהלך השנה הקרובה, לאחר שאסיים ברצוני לעשות השלמה לתואר דרך אוניברסיטת ת"א. אני מתלבטת בין שתי אופציות- האחת היא ביה"ס האקדמי לסיעוד אסף הרופא, והשנייה היא ביה"ס האקדמי לסיעוד "דינה" בביה"ח בילינסון. אל ביה"ס של אסף הרופא יש לי ועדת קבלה בשבוע הבא, ואילו הלימודים ב"דינה" הלימודים מתחילים רק באפריל, וניתן להירשם רק מחודש נובמבר, הבעיה היא שפתיחת הלימודים שם מותנית במספר מקומות מינימלי ולכן לא ניתן להבטיח שתיפתח שם שנת הלימודים בחודש אפריל כמתוכנן. 1.האם יש הבדלים ברמת הלימוד בין שני בתי הספר? האם מכיוון שבילינסון הוא בי"ח יותר ידוע זה בהכרח מעיד על רמת לימוד יותר גבוהה? 2. אני מתארת לעצמי שלבתי החולים יש העדפה לאנשים שלמדו ועברו את ההתמחות שלהם דרך אותו בית החולים, אבל אם אני אתחיל את לימודי בבית חולים מסויים וארצה לאחר ההשלמה לתואר לעבוד בבי"ח אחר, האם ישללו אותי על הסף בגלל שלמדתי דרך בי"ח אחר?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:02  07/07/13
שני בתי הספר מתהדרים ברמת לימודים גבוהה. עם תעודה של אח מוסמך תוכל לעבוד איפה שיש תקנים פנוים - ללר קשר לבית חולים בו למדת אבל זה נכון שכל בית ספר מנסה לגייס את הסטודנטים שלו לבית החולים שלו.
סגור