פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מיכל | 14:24  30/01/13
שלום לכולם! אני עו"ד בעלת תואר ראשון ושני המחפשת משרה יציבה בשעות המאפשרות לשלב משפחה, בעברי הייתי חובשת בצבא, כיום אני עוסקת בתחום נזקי הגוף והרשלנות הרפואית וכבר המון זמן אני מתחבטת באשר ללימודי הסבה. היום ניגשתי לרופאת המשפחה שלי על מנת למלא את האישור הרפואי, ואז היא החלה להטיף לי שאני ארד ברמה ובסטאטוס, בתור אחת שבילתה שני עשורים מחייה בבתי חולים, אחות זה דרעק... לנקות ולרחוץ חולים, הן חסרות סמכויות ואין יציבות, אלא רק חוסר בחגים, שבתות ולילות בעבור שכר זעום, שאני אהיה ממורמרת ומתוסכלת, שהתארים שלי (ראשון ושני) לא ייחשבו לקידום, וזו תהיה טעות חיי.... אם כבר תלמדי רפואה, יהיה לך מעמד ומשכורת מכובדת, אבל אחות? זו טעות! כעת אני ממש אובדת עצות, מחד מאדם שחי את המערכת לקבל את המציאות הזו, ולדעת שכך המקצוע נתפס זה די מתסכל... ומאידך, אולי זו דעה סובייקטיית אחת שאינה מהווה את נחלת הכלל? אודה לעונים:)
מנהל פורום לימודי סיעוד | 12:14  07/02/13
איני יודעת כל כך מה לענות לך. מטבע הדברים את מבינה שאני לא מסכימה למה שאותה רופאה אמרה לך ורבים וטובים ממני לא יסכימו לכך. אפשר גם להגיד דברים כאלה ואחרים על מקצועות אחרים כולל רפואה, אבל נראה לי שהדיון צריך להיות רחב יותר מזה. זה נושא לשיחה יותר מאשר להתכתבות בפורום. בכל מקרה אשמח לענות לך על שאלות קונקרטיות בכל הקשור ללימודי סיעוד, כולל לימודי הסבה. בהצלחה!
סגור