פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
גאיה | 21:10  15/12/12
שלום רב. אני בת 40. בעלת תואר שני מאוניברסיטת חיפה. לאחר ברורים רבים הבנתי כי בבית חולים מאיר ישנו מסלול "לאמהות" שבסופו רק תעודת אחות מוסמכת - ומסלול הסבת אקדמאים (אשר נאמר לי מפורשות שמערכת הלימוד זהה לגמרי) רק שבאחד מכירים בתואר שלי ולכן אני מקבלת תעודת אחות מוסמכת עם תואר ראשון ובמסלול "אמהות" ללא הכרה בתואר??? אני שואפת להיות אחות חדר ניתוח/ מיילדת או טיפול נמרץ האם יש משמעות לתואר או שמספיק תעודת אחות מוסמכת ותעודת הסמכת על ספציפית? ושאה נוספת - האם ניתן מיד בתום הלימודים לצאת להסמכת על מבלי לעבוד כאחות רגילה? תודה מראש
מנהל פורום לימודי סיעוד | 19:55  16/12/12
בבית הספר לסיעוד מאיר ניתן ללמוד לימודי תעודה בכמה מסלולים: שנתיים וחצי כ-4 פעמים בשבוע מ-8.00 עד 15.00, לימודי תעודה לאמהות וסטודנטים עובדים - 3 שנים - 5 ימים בשבוע מ-8.00 עש 13.00 עם חופשות התואמות את חופשות משרד החינוך או לימודי הסבת אקדמאים לסיעוד בו לומדים שנתיים וחצי 3 ימים בשבוע. אקדמאים שעושים הסבה: התואר שלהם מוכר לסולם שכר וגם להתקבל לקורסים על בסיסיים כגון מיילדות או חדר ניתוח ועוד. אין במאיר לימודי תואר.
סגור