פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלי | 22:11  04/02/12
יש לי B.S.C במדעי המזון ממכללת תל חי. אני מעוניינת לעשות הסבה אקדמאית. מה ההבדל בין אחות אקדמאית לאחות מוסמכת? אם אני אעשה הסבה אקדמאית, האם אני אוכל לקבל תואר ראשון נוסף (B.S.N)? איני מעוניינת בלימודי תעודה, אך אני לא רוצה ללמוד עכשיו שוב פעם 4 שנים. ושאלה אחרונה - איזה מכללות\אוניברסיטאות יתנו לי את האופציה לתואר ראשון נוסף בזמן קצר? תודה :)
ליליאנה ליליאנה | 11:27  05/02/12
אחות אקדמאית היא אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון בסיעוד. אם תלמדי בהסבת אקדמאים לסיעוד, תקבלי תעודה של אחות מוסמכת והתואר שלך ייחשב לך לסולם שכר כתואר ראשון, כ"כ תוכלי להמשיך וללמוד בקורסי התמחות הדורשים תואר ראשון לפחות. לאחר מכן, כדאי לך כבר לעשות כמה השלמות וללמוד תואר שני בסיעוד.
אז אם הבנתי נכון הסבה מקצועית זה רק לקבלת התואר אחות מוסמכת, נכון? ועוד שאלה קטנה... איזה מכללה הכי טובה בתחום הזה? אני לא בטוחה שאני רוצה ללכת לאוניברסיטה.
באוניברסיטאות אין תוכניות הסבה
ליליאנה ליליאנה | 08:57  13/02/12
התוכנית מתקיימת בבתי ספר לסיעוד בארץ. יש לך ךמשל את רשת בתי הספר של הכללית עם שלושה בתי ספר: דינה בבלינסון, קפלן ברחובות ומאיר בכפר סבא. יש עוד. תוכלי להכנס לאתר מנהל הסיעוד במשרד הבריאות ושם מפורטים כל המוסדות בהן מתקיימ התוכנית.
סגור