פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יסמין | 09:04  25/01/12
היי!! במסגרת התלבטותי בבחירת מקצוע אותו ארצה ללמוד התעניינתי בלימודי סיעוד. עקב כך ברצוני לשאול מספר שאלות: *האם מספיקים לימודי תעודה לאחות מוסמכת או שעדיף ורצוי לעשות גם תואר? *איזה מוסד נחשב הכי טוב בתחום זה? *מהם תנאי הקבלה הכלליים?ומהם תנאי הקבלה בעברית? *מהו שכר הלימוד המשוער והאם קיימות מלגות? ובכלל- האם כדאי להתחיל ללמוד תחום זה אפילו שאיני בטוחה?
מילי | 11:54  28/01/12
עדיף עם תואר. אין מוסד נחשב בתחום הזה, אני משערת שעדיף באוניברסיטה ועדיף סמוך לבתי חולים מרכזיים וגדולים (רמב"ם, תל השומר, הדסה). תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד, צריך לקבל סכם מסויים שהוא שילוב של בגרות ופסיכומטרי. במכללות הקבלה תהיה יותר קלה. לדוגמא פסיכומטרי 520 ובגרות מעל 90. שכר הלימוד תלוי במוסד, אם זאת מכללה פרטית זה יכול לעלות הרבה 20,000 בערך לשנה. בשאר המוסדות המסובסדים כ-10,000 ש"ח בשנה. האם כדאי להתחיל ללמוד? אם זה משהו שמעניין אותך, אם את אוהבת לעזור לאנשים ויש לך סבלנות אז תוכלי למצוא את עצמך בקלות במקצוע הזה. אם יש לך בעיה עם הפרשות של אנשים מכל הסוגים וזה מרתיע אותך אז אולי עדיף שלא.
סגור