פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אורלי | 21:23  03/01/11
שלום רב, אני אקדמאית תואר ראשון במדעי התנהגות, שוקלת לעשות הסבה.היכן אוכל לקבל מידע עדכני לגבי משכורת של אחות מתחילה עם תואר ראשון ? תודה, אורלי
?????? | 20:57  04/01/11
לפני שאת נכנסת להסבה תחשבי טוב טוב אם אכן זה מה שאת רוצה כי זה לא כמו מה שזה נראה הם תוכנים לך את החיים מפילים עליך מבחנים שבנויים מדברים שבכלל לא לימדו אה וכמובן את עוברת התנסות חינם במחלקות שלא תמיד זה משהו שקל להתמודד איתו אז לפני שאת נכנסת להסבה תעשי סיבוב בכל המחלקות תסתכלי טוב טוב על כל החולים ועל האחיות ועל מה שקורה מסביב ורק אז אם את מוכנה להקריב שנתיים וחצי מחייך לכי להירשם מנסיון שלי צריך כוחות עילאיים כדי לעבור את כל הדרך וראיתי כבר הרבה אנשים אה והכי חשוב אחרי שאת שם משהו כמו חצי שנה מגיעות ההפתעות פתאום את מגלה שבכל השנתיים וחצי יש לך רק 4 מועדי ב' זאת אומרת רק 4 מבחנים את יכולה לעשות פעם שניה ויש להם משהו כמו יותר מ 20 מבחנים אה והם גם מקפידים לעקוב אחרי כל תנועה שלך ולדעת עליך הכל את במעקב תמידי כמו תחת זכוכית מגדלת אה ובסוף גם השכר את תוכלי לגרד אם תעשי לילות שבתות וחגים אחרת השכר נמוך אם תעבדי בבוקר או בערב ככה שאם כל זה מתאים לך רוצי להירשם חחחחחחח
אני אח מזה 5 שנים,ובהחלט עולות לי לא פעם ולא פעמיים מחשבות על טעות בבחירת המקצוע. עובדים לילות,שבתות וחגים וערבים. אין חיי משפחה ,כל הזמן מרגישים עייפות מהמשמרות האלו,השכר לא מספק,העבודה תובענית וסיזיפית שמתבצעת לרוב בלחץ. אין הערכה מצד הקולגות והממונים (הנהלת הסיעוד) ונדרשים לא פעם ולא פעמיים לבצע עבודות כגון:החלפות טיטולים,רחצה,לבוש,האכלת חולים ועוד. בקיצור אני באופן אישי לא ממליץ על המקצוע. אבל אם את כל כך רוצה ללמוד סיעוד. גשי קודם למחלקות השונות בבתי החולים ,תתצפתי על עבודת האחיות ,תשאלי שאלות ואז תקבלי החלטות. אם כבר להיות אחות לדעתי אז רק בחו"ל.
יואב | 22:44  05/01/11
שכר התחלתי של אחות חדשה בבית חולים ממשלתי הוא בסביבות 27 ש"ח לשעה. השכר עולה בהתאם לוותק,השכלה,דרגה ועוד.
ליליאנה ליליאנה | 19:26  07/01/11
בכל מקצוע יש אנשים מתוסכלים. אני יודעת שיש הרבה מאוד אחים ואחיות שחשים גאווה רבה מהמקצוע וגם מהתנאים. נכון, לא כולם מגיעים למקומות שהיו רוצים מכל מיני סיבות - חלק של המערכת וחלק שלהם - יש שלוקח להם יותר זמן להתקדם. יש שמתקדמים מהר, יש שלא מתקדמים בכלל. ככה בכל מקצוע. מהניסיון האישי שלי, המקצוע הוא נפלא, מספק עניין, אתגר, גיוון, אפשרויות קידום, אפשרויות בחירה, ביטחון תעסוקתי וגם משכורות סבירות.
ליליאנה ליליאנה | 19:22  07/01/11
אני מבינה שהיתה לך חוויה מאוד מתסכלת בלימודים. האם סיימת אותם? האם לימודיך הופסקו?
סגור