פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דניאלה | 22:55  30/03/10
שלום וחג שמח כבר כתבתי את ההודעה הזאת כמה פעמיים ולא ממש קיבלתי תגובה זומנתי למבחני מיון להסבת אקדמאים לסיעוד בבית חולים בלינסון . רציתי לדעת אם מישהו עשה מבחנים אלה בעבר ויודע איך זה הולך. אני קצת לחוצה כי אני מאוד רוצה ללמוד שם. תודה רבה דניאלה
דריה | 20:18  31/03/10
אני עברתי את הראיונות האלה, אל תהיה לחוצה, אמרו פה נכון, הראיונות הם נטו על מנת להכיר אותך. שואלים שאלות, למה וכמה. זה הכל. העיקר, בלי לחץ-ולהיות טבעית! בהצלחה!
דניאלה | 16:35  01/04/10
תודה רבה על התשובות המפורטות. דריה, רציתי לשאול אותך האם גם עשית גם את מבחני המיון באנגלית חשבון והבעה? ומה הייתה הרמה?
דריה | 17:42  01/04/10
לא כעיקרון\ אני הייתי במסלול הרגיל, כלומר ללא רקע אקדמאי קודם. אז לא הייתי צריכה עבור אותם, חוץ מפסיכו בגרויות, וראיון עם האוניברסיטה עצמה.
ליליאנה ליליאנה | 10:30  01/04/10
היי דניאלה!!1מה שלומך? אם תעייני בתשובות קודמות תראי שיש קצת התייחסות לנושא, אבל נראה לי שאולי זה לא מספק אותך. אני מבינה שאת לחוצה מהראיונות ולדעתי אין לך על מה להיות לחוצה. תאמיני לי שלא מנסים להקשות או להכשיל אלא רק קצת להתרשם ממך. המטרה היא לגייס אנשים אבל חייבים התרשמות כללית לפני. תהיה את, טבעית וכנה, וזה יעשה את העבודה מצוין. אל תחשבי על זה יותר מדי. שיהיה לך בהצלחה!
סגור