פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לאור ההודעות שקראתי עולה לי חששות לגבי לימודי האחיות וכדאיותם.. הייתי רוצה לשמוע דעות של אנשים שעברו את החוויה הלימודית או עובדים כאחים/ות..לתאר ממש איך מנקודת מבטם הם רואים את כל החוויה: איך התמודדתם עם הלימודים(לעומת לימודים תיכוניים), האם העבודה מתגמלת, לתאר יום עבודה ממוצע.....ובאמת כמה שיותר פירוט....רציתי לשאול גם איך העבודה בקופת חולים(תנאי קבלה,תגמול,רמת קושי) כי אני באמת חייבת להשקיע מחשבה ואתם בטח מבינים אותי זה העתיד שלי...ואשמח אם תעזרו לי.. תודה!!!
מאיה | 10:39  21/08/08
א. חששות* ב. אני רצית לציין שבלימודים התיכוניים למדתי אומנות וגאוגרפיה ובחרתי דווקא להיות אחות והייתי תלמידה ממוצעת 84 ככה...
עדן צוקר | 00:02  22/08/08
ללימודים מתקבלים סטודנטים עם ממוצע פסיכומטרי 500 ורובם מתמודדים בהצלחה עם הלימודים, הלימודים זו משימה בהחלט אפשרית בתנאי שאת משקיעה, לא מספיק להגיע להרצאות צריך לללמוד גם בבית. לגבי העבודה עצמה, אני לא יודעת אם תוכלי לקבל תשובה לשאלה שלך, תשאלי 10 אחיות ותקבלי 10 תשובות שונות, גם מי שלא מרוצה היום, אולי יהיה מרוצה מחר?
סגור