פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דן | 16:37  11/07/08
אני בעל תואר ראשון מהצפון רוצה ללמוד סיעוד בצפת , מה ההבדל בין מסלול גינירי לבין מסלול ההסבה לאקדמאיים מבחינת המצב שילי? בכל זאת ישלי תואר , ועכשיו גם המסלול הגינירי הוא נמשך שנתיים וחצי בלבד?
עדן צוקר | 22:28  12/07/08
במסלול הגנרי של שנתיים וחצי או שלוש, מקבלים תואר של אח/אחות מוסמכת ללא תואר אקדמי. תוכנית הלימודים דומה בשני המסלולים, לכן נראה לי שלאדם עם תואר, יש יתרון למסלול המיוחד להסבת אקדמאים. אם באזור מגוריך אין מסלול כזה, אז יש כאן שיקולים אחרים בבחירת מסלול הלימודים.
student | 22:23  06/02/09
ההבדל הגדול בין המסלולים - זמן (הסבה - 2-2.5 שנים, גנרי - 3-4 שנים), וזמן (כמובן) קשור לכסף - מסלול גנרי יעלה לך יותר. לאחר מיום של מסלול הסבה תוכל לקבל תואר ראשון שלך (BA כללי - לא סיעוד!), בכדי להפוך אותו ל-BA סיעוד תצטרף לעשות עוד כמה קורסים קטנים באוניברסיטה (לא קשה!) כדאי לך על הסבה! אני בעוד כמה חודשים יקים אתר לסטודנטים עם הסברים על כל הנושאים מסוג זה - אם תהיה בפורום, תוכל לקבל גם קישור חינמי לאתר - ינתן לסטודנטים בלבד! Professional
סגור