פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לכל המעוניין, בשנה הבאה נפתח מסלול חדש בבית ספר "רקאנטי" באוניברסיטת בן גוריון המאפשר לימודים לתואר שני בסיעוד + קורס על בסיסי במיילדות בשנתיים וחצי במקום שלוש שנים. המתקבלים לתוכנית המשולבת ילמדו בשנה הראשונה יום בשבוע לתואר שני ובשנה השנייה בין יומיים לשלושה לקורס מיילדות. בחצי שנה האחרונה מתכונת הלימודים תהיה שוב של יום בשבוע ללימודי התואר השני. התואר השני אינו כולל תזה והמעוניינים בתזה יוכלו לשוב ולבצע אותה תוך 4 שנים מסיום התואר, ללא השלמות. בנוסף לחסכון בזמן הלימוד יהיו כל תלמידי התוכנית הכפולה פטורים מעשיית המבחן הממשלתי לכניסה לקורס המיילדות! תנאי הקבלה הממיינים למסלול הכפול הם: ציון ממוצע לתואר ראשון מעל 80 וראיון קבלה. כמובן שמדובר בחתך ממיין בלבד והכול בסופו של דבר תלוי בביקוש. אם מישהו רוצה לשמוע עוד פרטים ניתן ליצור קשר עם טניה או הילה מסיעוד שנה ד' או ליחלופין עם מזכירות בית ספר רקאנטי. בהצלחה לכל הנרשמים! טניה – 0546585348 shteinbuk@gmail.com הילה – 0544460872 hilabotzer@gmail.com
איילת | 14:24  19/05/08
טניה או הילה שלום לכן ברצוני לדעת אם ניפתח בעוד מקום הקורס המשולב כי אני מהמרכז ולא אוכל להגיע לבאר שבע ואני מאוד מעונינת בקורס הזה אשמח אם תחזירו לי תשובה.
שירה | 15:06  15/06/08
האם אני יכולה לעשות תואר שני או צריכה קודם לעשות הסבה? האם אפשר לעשות את ההסבה תוך כדי עבודה, נניח בלימודים של יום בשבוע או לימודי ערב? תודה!
סגור