פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
שלום לכם, עשיתי קורס ביואל גבע ולא קיבלתי את הציון שאני צריכה (חסרות לי 30 נקודות). העניין שלא הסתדרתי איתו בקורס זה שלא עזרו לי לשפר את המקומות שאני לא טוובה בהן... אלא התמדקו בקשיים של אנשים בינוניים. וככה יצא שבכמותי נגיד, דרכתי במקום כל הקורס למרות שבאתי עם בסיס טוב. התעניינתי בקורס של EZWAY שיש להם גם למידה עם מדריך אישי חוץ משיעורי הקורס. מישהו למד באופן הזה? מה אתם כתלמידים שהצליחו, וכמדריכים שמייעצים ממליצים לי לעשות כדי לשפר את ה-30-40 נקודות שאני צריכה? תודה, איוה
רועי גלאם | 12:16  29/08/07
הי איוה, אשמח לעזור לך. רק אם תוכלי לפרט מעט יותר בתחומים הבאים: א. כתבת שהתמקדו בקשיים של בינוניים, כשאת מוגדרת כחזקה או חלשה? ב. מה הציון שקיבלת בסוף כדי שאדע לתת לך יותר הכוונה, מכיוון שיש הבדל ביכולות השיפור בין ציונים שונים. אם את יכולה אז תפרטי גם את הציונים בפרקים. מחכה לתגובה.
איוה | 18:29  29/08/07
שלום רועי, א. קשה לי לאפיין את עצמי כחלשה\חזקה. במהלך הקורס נעתי סביב ה-70% הצלחה. ב. התפלגות הציונים שלי: כמותי 122 מילולי 127 אנגלית 124 העניין הוא בכך שחשתי שאיני מממשת את הפוטנציאל שלי בעיקר בחלק הכמותי. שחסר לי נסיון בניחוש מושכל, בשיטות להתייעלות מבחינת זמנים, בהצבות נכונות. ובחלק המילולי- ביעול העבודה בהשלמת המשפטים ובשאלות ההגיון. לגביי אנגלית- אני ממשיכה להתמיד בקריאה, ולרענן את המילון. במה אתה מציע לי להשקיע ובאיזה אופן? תודה רבה על הנכונות לעזור, איוה.
רועי גלאם | 10:31  02/09/07
סגור