פורום בגרויות

בפורום תוכלו לקבל מענה כולל על בחינות הבגרות הן ברמה הפרטנית והן ברמה הכוללת. א
מומלץ בחום
 
 
יוני | 19:38  17/01/13
שלום רב, את לימודי סיימתי בשנת 2009 עם זכאות לבגרות בבית ספר דתי. לאחר סיום הלימודים פתחתי תיק משפר ציון בשלוחה האקסטרנית,הוזנו לי כל הציונים הקודמים במערכת על מנת שיכירו בהם,פתחתי את התיק מ2 סיבות: 1)כדי לשפר את הציונים שלי באנגלית מ'ת,ספרות ועוד 2)כדי להבחן ב 5 יחידות תנ"ך חילוני אותם אי אפשר לבצע בבית הספר הדתי בו למדתי. 3)כדי להבחן ב 5 יחידות היסטוריה כרגע אני לקראת סוף השירות הצבאי שלי,ואני נתקל בשאלות לקראת מועד הקיץ הקרוב. 1)מאז סיום התיכון עשיתי כמה פעמים כ"משפר ציון" בחינות שונות,עם ציונים שונים אשר נשלחו לי כספחים.האם אני יכול לבוא עם כולם לאוניברסיטה וישוכלל לי ממוצע מהציונים הכי גבוהים שהשגתי? 2)היסטוריה מורחב מורכב כרשום בתקנון לנבחנים אקסטרנים, מ2 שאלוני חובה(חילוני) ושאלון ששווה 3 יחידות שאותו עשיתי ואני מעוניין לעשות שוב בקיץ הקרוב,השאלה שלי היא האם 2 יחידות היסטוריה דתי(נקרא תולדות עם ישראל אני חושב),יכולות להיות משוכללות יחד עם השאלון הרחבה ולהוות 5 יחידות שלמות תקפות?שוב,ה2 יחידות היסטוריה דתי נעשו בתיכון כאינטרני,וכרגע ה3 השלמה נעשות כאקסטרני(משפר ציון),ולפי התקנון רשום ש5 יחידות היסטוריה מורכבות מ2 היסטוריה כללי,ו3 מורחב,ולא הזכירו שום מילה על ה2 דתי. כשפתחתי את התיק אמרו לי שזה בסדר וה2 דתי נכנס לתיק משפר ציון שלי,השאלה היא מה באמת קורה בסוף? שאלה אחרונה חביבה,הבחינה בעל פה באנגלית ששווה 20% מהציון,כבר לא תקפה מבחינתי? אשמח לתשובה ממך :) תודה רבה רבה מראש!
יוני | 19:59  17/01/13
ברשותך שאלה נוספת-אם אבצע 5 יחידות גיאוגרפיה שוב פעם כדי לשפר את הציון שקיבלתי דאז,חישוב הבונוסים בשיטה החדשה תחול גם עלי ולא אקבל עוד בונוס על גיאוגרפיה? תודה!
מנהל פורום בגרויות | 21:38  09/02/13
שלום יוני, השיטה עוד לא נכנסה לתוקף ועדיין מקבלים בונוס על גאוגרפיה
מנהל פורום בגרויות | 21:37  09/02/13
שלום יוני מתנצלת על האיחור במענה: 1.כן 2.עדיף לבדק בשלוחה האקסטרנית ולוודא שאכן הציונים ישתקללו. 3.נכון הבחינה בע"פ כבר אינה תקפה עבורך 4. בהצלחה
סגור