פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מזל | 12:12  14/10/07
שלום, אני עוד שנה מסיימת את לימודי לתואר שני בקרימינולוגיה בפקולטה למשפטים באוניברסיטה עברית.התחום מעניין, אך לצערי הרב אני מרגישה שאין כל כך מה לחפש בשוק הישראלי בתחום זה.. :( כנראה אצתרך להשתלב בעבודה משרדית משעממת שלא קשורה לתחום............. ברצוני לשאול מה דעתך לכך, לאיזה מקומות עבודה לפנות כדי לעבוד בתחום? ועם לא.. איזה קורסים כדאי לקחת כדי בכל זאת להתקדם במקום עבודה אחר.. אולי ניהול ופיתוח משאבי אנוש ?? תודה על הסבלנות, אני מאוד מעריכה את העבודה שאתם עושים.. לכולם בהצלחה. :)
אפרת יצחקי רבינוביץ | 06:55  17/10/07
הי מזל נסי לפנות לעבודה במשטרה, בצבא, בבתי סוהר ובגופים העוסקים בטיפול או מחקר בנושא פשיעה ועבריינות. כמו כן, חפשי תפקידים בתחומים חברתיים, המצריכים תואר שני כתנאי קבלה. את בוודאי אינך צריכה להתפשר על עבודה משרדית ומשעממת. בהצלחה
סגור