פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נעמה | 15:09  15/07/07
שלום , שאלתי היא כזאת: מאוד מעניין אותי בזמן האחרון תחום העיצוב במיוחד עיצוב פנים העניין הוא שלדעתי אני לא כול כך יצירתית למרות שעיצבתי את הבית שלי מאוד יפה כול מי שנכנס אלי הביתה אומר כך , וחוץ מזה שתכונות האופי שלי יותר מתאימות למכירה/שיווק היות ואני מאוד אסרטיבית וגם קצת עקשנית אבל אני לא רוצה בכלל להיכנס לזה עבדתי בזה בעבר וזה הוציא ממני הממון אנרגיות , אבל מצד אחר אני מאוד אוהבת שינויים וחידושים מה דעתך כדי לי לעשות ?
נעמה | 15:18  15/07/07
איך אפשר לדעת שהחשק הזה למקצוע לא יעבור לי ככול שאני יתעמק במקצוע יותר? הבעיה שלי שתעניינים אותי כול כך הרבה דברים וזה קשה להתביית על משהו אחד. איך אפשר לדעת מה המקצוע המתאים ביותר ? ולפי מה קובעים זאת?
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:26  15/07/07
הי נעמה כמו שאין רק בן זוג אחד שעשוי להתאים לנו אז יש יותר ממקצוע אחד שעשוי להתאים לנו וכמו בכל דבר בחיים, צריך לבחור. חשוב שהמקצוע יענה על מירב הצרכים שלך ויתאים לאישיותך, תחומי העניין ולכישורים שלך. שאלי כמה שיותר אנשים על המקצוע שלהם וכך תוכלי ללמוד על מקצועות וכן בהתאם לכך לבחור את מה שנראה לך הכי מעניין. עיצוב פנים הוא בהחלט תחום המאפשר חידושים וגיוון. בהצלחה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 21:23  15/07/07
שלום נעמה אני חושבת שאם את מתחברת לתחום של עיצוב פנים ויש לך כישורים מתאימים פני לכיוון זה וכישורי השיווק רק עשויים לסייע לך להתפתח בתחום היות ותצטרכי למכור את שירותי העיצוב וככל שתהיה יותר יזמית ושיווקית (וכמובן מוכשרת) תתקדמי ותתפתחי בתחום. בהצלחה
סגור