פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתן | 17:17  15/01/14
שלום רב, סיימתי את קורס הפסיכומטרי והתחלתי לחפש מקום לימודים לעשות את התואר. אני נורא מתלבט בקשר לתואר שהכי יתאים לי ולכן אני באתי לקבל פה ייעוץ. התחום שמושך אותי הוא תקשורת בין מחשבים, חוץ מאונ' בן גוריון , ששם יש את התואר הנדסת מערכות תקשורת, לא מצאתי מוסד להשכלה גבוהה אשר מתמקד בתחום הזה. לצערי בן גוריון הוא מחוץ ליכולות שלי (גם מבחינת ציונים וגם מסיבות אחרות). מצאתי עוד מספר תארים אשר נוגעים בתחום, אך אני לא יודע עד כמה, אשמח לקבל את דעתכם עליהם והאם הם יתאימו לי: מדעי המחשב עם התמחות בתקשורת - המכללה האקדמאית ת"א יפו הנדסת חשמל עם התמחות בתקשורת - המכון הטכנולוגי חולון אשמח לתגובות ודעות על התארים הללו, אם יש תואר אחר שלא ציינתי וגם נוגע ברשתות מחשבים בצורה נרחבת, אשמח לשמוע. תודה רבה.
אורית אוברידקו מנהלת פורום | 11:41  11/02/14
מתן שלום, באופן כללי תואר בהנדסת חשמל מתמחה יותר בכיוונים של חשמל ואלקטרוניקה. לעומת זאת תואר של מדעי המחשב נוגע יותר בתחום המיחשוב והתכנות. במידה ומחשבים היא הזיקה שלך הייתי ממליצה ללכת על האופציה שקשורה לתחום המיחשוב ( מדעי המחשב בהתמחות בתקשורת) . יחד עם זאת, במידה ואין העדפה מסוימת בין חשמל למחשבים - חשוב לציין כי תואר בהנדסה הינו תואר מעמיק יותר, ונחשב לבעל יוקרה ושכר יותר גבוהים ביציאה לעולם התעסוקתי בפועל. בברכה, אורית
סגור