פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אלון שטיין | 20:41  18/06/07
היי אפרת, אני רוצה ללמוד בטכניון הנדסת אוירונאוטיקה ואין לי בגרות מלאה. אני לא מצליח להחליט האם להשלים את בגרויות או לעשות מכינה בטכניון (במידה וזה עדיין לא מאוחר). נ.ב. המקצועות שאני צריך להשלים הם: ספרות, לשון ותנ"ך.
מור | 21:10  18/06/07
אם אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה ללמוד ורק שם אז עדיף מכינה כי אתה מגיע אם יתרון כי אתה בא מתוך האוניברסיטה
לודמילה | 08:32  19/06/07
היי אפרת , אני מעוניינת ללמוד באונברסיטה תל-אביב או חיפה לתואר בעבודה סוציאלית , יש לי בגרות מלאה , עשיתי את הפסיכומטרי , אך קבלתי ציון נמוך,ואני לא עומדת בתנאי קבלה. כעט אני נמצאת בדילמה האם כדאי לי לגשת למכינה אונברסיטאית ולשפר בגרויות ותוך כדי לשפר פסיכומטרי או לשפר רק את הבחינה הפסיכומטרית
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:18  19/06/07
שלום לודמילה השאלה מה ממוצע הבגרות שלך? כדאי לשפר את מה שקל לך יותר. אם את ממש מתקרבת לסף הקבלה, אני מציעה לך לשקול ללמוד שנה ראשונה בחוג שאת מתקבלת ולנסות לעבור על סמך ציונים. בהצלחה
אפרת יצחקי רבינוביץ | 16:06  19/06/07
שלום אלון אם מדובר במקצועות "הומאניים" ורק בשלושה, אז אולי עדיף להשלים אותם לבד ורק אח"כ לנסות ולהתקבל לטכניון. בהצלחה
סגור