פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי מה דעתכם על תואר מערכות מידע ניהוליות - יש במכללת דן החדשה או במכללת עמק יזרעל, מה דעתכם על 2 המקומות ועל התואר עצמו, האם אפשר להתקדם בו בצורה מקצועית ועם שכר גבוה יחסית למשק. כמו כן האם עדיף הנדסת מערכות מידע למרות שמתמטיקה אני לא אוהב ופיזיקה אני ממש שונא יש לציין שאני עומד בתנאי הקבלה לכולם.
תואר בהנדסה לומדים רק במוסדות אקדמאיים מהשורה הראשונה. הסיבה לכך פשוטה מאוד - השוק כיום מוצף באלפי בוגרי הנדסה צעירים שמסיימים בכל שנה לימודים במכללות כאלו ואחרות. השוק רווי תחרות וכבוגר טרי וחסר ניסיון אתה חייב להיות עם תעודה ממוסד אקדמאי מוביל אחרת סיכוייך להגיע לרעיונות עבודה הולכים וקטנים. עדיף שתתמקד באוניברסיטאות שמובילות בתחומי המחקר וההנדסה. הנדסת מערכות מידע זה תואר מצויין ואין בו הרבה מתמטיקה או פיזיקה. תואר נוסף, דומה, שכדאי לך לבדוק, הוא הנדסת מערכות תקשורת. באופן כללי, בשבוע הבא יש באוניברסיטת בן גוריון יום ייעוץ לכל התארים. שווה לך להרים להם טלפון ולהתיעץ לגבי התואר שמתאים לך.
אין לי יכולת להתקבל לאוניברסיטה מבחינת נתונים מה דעתך על מערכות מידע ניהוליות תואר ראשון - לא הנדסה
תשקיע עוד שנה, תשפר בגרויות ופסיכומטרי ותתקבל לאוניברסיטה. אני לא יודע לאן אתה מצפה להגיע עם תואר כזה, אבל לדעתי חבל על הזמן, הכסף והמאמצים.
בקי חיימוב | 14:20  27/03/11
מתבלט שלום, בניגוד לדעתו של גבי אני חושבת שגם ללמוד במכללה זו אופציה (כמובן שיש לבחון היטב עם אנשים שבאו מהתחום, כי יש מכללות שיותר נחשבות וכאלה שפחות). לא כולם עומדים בתנאי הקבלה לאוניברסיטאות, ובכל זאת קיימים אנשים שלומדים במכללות ומאד מרוצים הן מהרמה והן מבחינת היכולת למצוא תעסוקה בהמשך. זה נתון רק לשיקולך אם להתחיל לשפר כרגע בגרויות ופסיכומטרי ואולי אף לחשוב על מכינה יעודית, או לחפש אופציות נוספות מבחינת מוסדות הלימוד. כן הייתי מציעה לך, להקיף בחיפושים ולבדוק לגבי כלל האפשרויות שעומדות בפניך לפני שאתה מגיע להחלטה. אשמח להעניק לך ייעוץ בהתאם לנתונים בהם אתה עומד אם תשלח לי פרטי התקשרות במייל advisor5@ilimudim.co​.il בהצלחה
התשובות כאן לא ממש כיוונו וסיפקו אותי האם מערכות מידע ניהוליות הוא תואר איכותי עם ביקוש בשוק לעובדים?
סגור