פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מוריה | 08:40  09/08/10
שלום שמי מוריה בת 27 אני מתלבטת לגבי תחום עיסוק.סיימתי תואר בתחום ההנדסה ולא הצלחתי למצוא בו עבודה. למעט עבודת סטודנטים במשרה חלקית. עבדתי במספר עבודות בתחומים שונים אך בסופו של דבר הבנתי שאני לא נמשכת לתחום אותו למדתי . ומצאתי את עצמי יותר ויותר נמשכת לתחום העיצוב. הבעייה היא שאני רוצה עבודה לטווח ארוך עבודה קבועה עם תנאים טובים. כיצד אוכל לשלב בין הדברים? אשמח לעזרתך בברכה
ירדן | 09:54  20/09/10
שכן קיימות בתחום הזה עבודות קבועות.. את יכולה להכנס לאיזו חברה בתור מעצבת מוצרים או כל מיני דברים כאלה שאני בטוחה שישנם וקימים. אני ממליצה לך להכנס לאתר ג'וב סיטי זה אתר מעולה לחיפוש עבודה ולהציץ שם ולראות אילו משרות יש בתחום.. אני בטוחה שיש הרבה. שיהיה בהצלחה!!
סגור